Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΟΙ, ΟΧΙ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΒΑΛΑΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ! ΕΠΙΣΤΟΛΗ....


Δημήτρης Γούλας  - 

‎''με ποιον εισαι εσυ,τι πιστευεις''...Ειμαι με τον Λεωνιδα και τους 300 του.Ειμαι με τους 700 Θεσπιεις.Ειμαι με τον Παπαφλεσσα,με τον Διακο,και τον Γερο του Μορια.Ειμαι με τα παλικαρια του Ρουπελ.Ειμαι με τα παλικαρια της Κυπρου το '55 και
το 74.Ειμαι με τον Μεταξα.Ειμαι με τον Βλαχακο τον Γιαλοψο και τον Καραθαναση.Ειμαι με τον Ηλιακη και τον Σιαλμα.Ειμαι με τον Σολωμο Σολωμου και τον Τασο Ισαακ.
Ειμαι με τον Παυλο τον Μελα και τον Γριβα.Ειμαι με την Κυρα της Ρω.Ειμαι με τον
Αυξεντιου και τον Κουκιδη.Ειμαι με τον Παπαδοπουλο και τον Παττακο.Ειμαι με τον Αγνωστο Στρατιωτη.Ειμαι με ολους αυτους που καταλαβαν οτι δεν κανει ενα πολιτευμα την Ελλαδα,αλλα η Ελλαδα το πολιτευμα.Οτι κανενας νομος δεν ειναι πανω απο την Πατριδα.Γιατι οι νομοι και τα συνταγματα φτιαχτηκαν για να υπηρετουν την Πατριδα και οχι η Πατριδα για αυτα.Ειμαι με αυτους που την ζωη τους εταξαν να φυλανε Θερμοπυλες κι όχι μ'αυτους που σήμερα έβαλαν ταφόπλακα στα ονειρά μου...