- Ηλίας Χατζηχριστοδούλου: Επιβάλλεται η άμεση επιλογή brand nameγια την Πιερία
Η τουριστική προβολή της Πιερίας στο εξωτερικό δια μέσου της δυναμικής παρουσίας και εκπροσώπησης σε εκθέσεις που διοργανώνονται στο άμεσο μέλλον ήταν το θέμα της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης 5 Φεβρουαρίου 2013 στο Επιμελητήριο Πιερίας μεταξύ του Προέδρου του Επιμελητηρίου κ. Ηλία Χατζηχριστοδούλου και εκπροσώπων τουριστικών φορέων του νομού.
Οι εκπρόσωποι των φορέων ενημέρωσαν τον κ. Χατζηχριστοδούλου πως μέχρι τα μέσα του ερχόμενου Μαρτίου έχουν προγραμματίσει τη συμμετοχή τους σε τέσσερις εκθέσεις, που πραγματοποιούνται στο εξωτερικό. Αναλυτικά, πρόκειται για τη Διεθνή Τουριστική Έκθεση στη Σόφια της Βουλγαρίας (14-16 Φεβρουαρίου 2013), την Έκθεση International Fair of Tourism στο Βελιγράδι της Σερβίας (21-24 Φεβρουαρίου 2013), τη Διεθνή Τουριστική Έκθεση Utazas στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας (28 Φεβρουαρίου-3 Μαρτίου 2013) και τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού TTR στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας (14-17 Μαρτίου 2013).
Όπως επεσήμαναν, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αποδιοργάνωση και επικρατεί θολό τοπίο όσον αφορά στην τουριστική προβολή, με τον ΕΟΤ να κινείται με δυσκαμψία και να αποφασίζει τη συμμετοχή του σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις την τελευταία στιγμή. Αυτές οι συνθήκες ήταν που οδήγησαν τους τουριστικούς φορείς της Πιερίας να κινηθούν αυτόνομα και με δική τους πρωτοβουλία να εξασφαλίσουν μια αξιοπρεπή παρουσία σε εκθέσεις χωρών, από τις οποίες παραδοσιακά παρατηρείται μεγάλη επισκεψιμότητα και εισροή τουριστών προς την Πιερία, ακόμη και εκτός τουριστικής περιόδου.
Από την πλευρά του ο κ. Χατζηχριστοδούλου σημείωσε πως το Επιμελητήριο έχει επανειλημμένα συμβάλλει μέσα από τις δράσεις του στην άμεση και έμμεση τουριστική προβολή της Πιερίας αποδεικνύοντας έμπρακτα τη στήριξή του προς τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου και κατ’ επέκταση προς όλους τους πολίτες της Πιερίας που επωφελούνται από τον τουρισμό. Πρόσθεσε δε πως και σ’ αυτή την περίπτωση, που καλείται να συνδράμει, θα το πράξει στο μέτρο του δυνατού.
Επιπλέον, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου υπογράμμισε πως η παρουσία των τουριστικών φορέων σε διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού επιβάλλει και την ύπαρξη ανάλογου τουριστικού εντύπου, το οποίο θα συμβάλλει στο σχηματισμό της επιθυμητής εικόνας και του επιθυμητού προφίλ για την Πιερία ως προορισμό. Προς αυτή την κατεύθυνση, πρόσθεσε ο κ. Χατζηχριστοδούλου, και καθώς τα χρονικά περιθώρια για την έναρξη των εκθέσεων είναι περιορισμένα, το Επιμελητήριο μπορεί να διαθέσει έντυπο υλικό μεταφρασμένο στη βουλγαρική, τη σέρβικη, την ουγγρική και τη ρουμάνικη γλώσσα, πρόταση η οποία έγινε δεκτή από τους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων.
Τέλος, ο κ. Χατζηχριστοδούλου εστίασε στον τρόπο προβολής της Πιερίας στο μέλλον αναφερόμενος στο brand name που πρέπει να υιοθετηθεί άμεσα, όπως προέκυψε και από τα συμπεράσματα του Αναπτυξιακού Συνεδρίου. «Αυτό αποτελεί και τη μοναδική προϋπόθεση για τη συμμετοχή του Επιμελητηρίου σε τουριστικές εκθέσεις από εδώ και στο εξής. Το brand name αποτελεί κομβικό και καθοριστικό σημείο, καθώς θα λειτουργεί συνειρμικά και θα παραπέμπει με την πρώτη ματιά στην Πιερία. Γι’ αυτό το λόγο η επιλογή του θα πρέπει να γίνει βάσει προτίμησης από όλους τους φορείς», κατέληξε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου.