Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΚΗΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ...ΧΙΟΥΜΟΡ!

Εγώ κι ο Μάκης Παπαδημητρίου ο φίλος μου την ώρα που κατέγραφε προβλήματα και προσπαθούσε να δώσει λύσεις....
"ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ"

Πέραν όμως του χιούμορ που χρησιμοποιώ για τον ΦΙΛΟ μου τον ΜΑΚΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ και πρόεδρο του ΟΠΠΑΠ που είναι υπεύθυνος για τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ του Δήμου Κατερίνης, οφείλω να πω και τα εξής....

  • Αν δεν ήταν ο Μάκης το κολυμβητήριο δεν θα λειτουργούσε ούτε μέρα.
  • Αν δεν ήταν ο Μάκης δεν θα έμπαινε εδώ και χρόνια ούτε μία σταγόνα πετρέλαιο για να ζεσταθούν τα παιδιά μας που αθλούνται στο Α΄ και Β΄ ΔΑΚ...
  • Αν δεν ήταν ο Μάκης που τρέχει κάθε μέρα και μάλιστα και χωρίς βοήθεια από φορείς ή ανθρώπους δεν θα υπήρχε Αθλητικός Οργανισμός.
  • Αν δεν ήταν ο Μάκης να συντονίζει το ΓΡΑΦΕΙΟ του ΟΠΠΑΠ στο Δήμο Κατερίνης δεν θα υπήρχε τίποτα σε πολιτισμό και αθλητισμό εκεί έξω, διότι εν μέσω κρίσης στον φουκαρά τον Ελληνικό Λαό, το μόνο που απέμεινε, είναι ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ!
  • Αν δεν ήταν ο Μάκης να τρέχει και να στηρίζει σχολεία και συλλόγους (εννοείται μέσα από τον οργανισμό) δεν θα έβλεπαν άσπρη μέρα....
  • ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΚΗΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ...ΧΙΟΥΜΟΡ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ
  • Μάκη προχώρα, σε στηρίζω....
  • Και για να μην ξεχνιόμαστε....
  • ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!!!
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑ