Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ο "ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΩ 1 ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ...ΠΙΕΡΙΚΟ" ΚΙ Ο "ΚΑΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΝ, ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΩΡΙΑΤΗ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΤΟΝ ΝΙΩΠΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ" ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Κώστας Παπαδόπουλος: Όποιος ξαναπεί χωριάτη και κομπλεξικό τον Γιάννη Νιώπα, θα έχει να κάνει μαζί μου

Το σχόλιο του προέδρου του Πιερικού Κώστα Παπαδόπουλου ζήτησε το Pieriasport, για την τοποθέτηση του μεγαλομετόχου του Αιγινιακού Γιάννη Νιώπα στη γενική συνέλευση της ομάδας της Πιερίας και ειδικότερα στη φράση του "θέλω να είμαι τουλάχιστον 1 βαθμό πάνω απο τον Πιερικό".



Ο πρόεδρος του Πιερικού είπε τα εξής:
"Τι να σχολιάσω. Ο Πιερικός είναι η μεγάλη ομάδα της Πιερίας. Αυτό δε θα αλλάξει ποτέ. 
Πάντος για τη δήλωση του Γιάννη Νιώπα έχω να πώ ότι όποιος ξαναπεί χωριάτη και κομπλεξικό τον μεγαλομέτοχο του Αιγινιακού, θα έχει να κάνει μαζί μου".