Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΗΓΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΛΕΣ ΓΕΩΡΓΙΕ Α' ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΜΟΥ;;;

Έ, ναι.
Ζητείται ηγέτης για τον τόπο μου.
Γιατί μετά τον ΒΑΡΝΑΒΑ, τον μεγάλο Μητροπολίτη μας, όλοι μας ψάχνουμε τον ηγέτη, που θα πάει τον τόπο μου, πιο πέρα από την Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης Αθήνας....
Μέσα στην Αθήνα.
Κάτι πήγε να κάνει ο ΑΓΑΘΟΝΙΚΟΣ....
Κάτι πήγε να κάνει ο ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ ως Νομάρχης.
Κάτι πήγε να κάνει ο ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ως Δήμαρχος.
Κάτι πήγε να κάνει....
Ψάχνω κάποιον άλλον μα δε βρίσκω....
Λέτε να υπάρξει κάποιος άλλος;
Κάτι πάει να κάνει ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ο Α' Ο ΠΙΕΡΙΑΣ, αλλά....
Είμαστε ακόμα στην αρχή;
Τι αρχή.
Πάει η 5ετία Σεβασμιότατε.
Κάτι πρέπει να γίνει.
Αφού οι πολιτικοί ταγοί του τόπου μας έχουν δύναμη από την πλατεία μέχρι την ...πλατεία, ίσως να αναλάμβανες εσύ ρόλο;;;
Μέχρι να έρθει ο κάποιος...
Όμως...
Κι εσύ, με το Σταυρό στο χέρι πας εκ του ρόλου σου.
Τι άλλο να κάνεις;
Όμως, εμείς περιμένουμε μεγάλε Γεώργιε Α' της Πιερίας μου.
Θα περιμένουμε....
Αμήν.

ker@ilidis