Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Ρε συ "κοντέ" σε παραδέχομαι. Ακόμα τρέμουν το σακάκι σου που το άφησες εκεί στο Δημαρχείο για να διοικεί. χα χα χα


Ο Αμοιρίδης εκ του Κολωνακίου κάνει εκλογές υπέρ του ΓΙΩΡΓΟΥ....
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Ρε κοντέ, σε παραδέχομαι...
Ακόμα οι κεντροαριστεροί σε ψάχνουν.
Ρε συ. Τι πλάκες τους κάνεις;
Ακόμα φοβούνται μη και γυρίσεις και τους το αρπάξεις.
Εκείνος ο Γιώργος ο Εργολάβος, τρέμει στην ιδέα μη γυρίσεις και πάθει, όπως έπαθε τότε ο επίσημος του Παντέλου  του Χωροφύλακα του τότε.....
χα χα χα
Ρε συ σε παραδέχομαι.
Ακόμα τρέμουν το σακάκι σου που το άφησες εκεί στο Δημαρχείο για να διοικεί.
χα χα χα
Θυμάσαι τι μου είχες πει τότε.
Θα αφήσω το σακάκι μου Δημήτρη μου και αυτό θα τους κερδίσει. Ούτε το σακάκι μου δεν μπορούν να κερδίσουν, όχι εμένα.
Και στο λέω ρε κοντέ μετά χρόνια, πως ναι...
Έχει δίκιο.
Αυτοί που άφησες στο μετά σου, μήτε στο κόκκινο σακάκι σου δε φτάνουν.
Αμήν...

 ker@ilidis