Σάββατο 11 Απριλίου 2009

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ


Κάνει ζημιά ο Πάγκαλος

Και στο ΠΑΣΟΚ και στο Γιώργο


Από την εκπομπή «Δυο και να καίνε», από το μικρόφωνο του «ΑΘΗΝΑ 9.84» και μέσα απ΄ τους πολιτικούς διαλόγους του με τον συμπαρουσιαστή του Δημήτρη Κωνσταντάρα, ο πρώην υπουργός, ΚΙΜΩΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ, εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση εναντίον του Θόδωρου Πάγκαλου.

Στην παρατήρηση του Δημήτρη Κωνσταντάρα, ότι η Αλέκα Παπαρήγα επιτίθεται εναντίον του ΠΑΣΟΚ λόγω των επανειλημμένων δηλώσεων του κ. Πάγκαλου για το Κομμουνιστικό Κόμμα, ο κ. Κουλούρης είπε ότι «Η παρουσία του Θεόδωρου Πάγκαλου με τον πολιτικό λόγο που εκφράζει, κάνει μεγάλη ζημιά και στο ΠαΣοΚ και στον Γιώργο Παπανδρέου. Δεν έχω προσωπικά κόντρα με τον κ. Πάγκαλο. Πολιτικά κρίνοντας, θεωρώ ότι προκαλεί καταστροφή στο ΠαΣοΚ και στον Παπανδρέου ο πολιτικός του λόγος. Εγώ είμαι ΠαΣοΚ, είμαι original ΠαΣοΚ, είναι η ζωή μου το ΠαΣοΚ, είναι βιωματική η σχέση που έχω με την παράταξη. Υπήρχαν διαφωνίες με τον Γιώργο, με έβγαλε εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Και έχει σημασία ότι δεν με έβγαλε ποτέ ο ελληνικός λαός από το Κοινοβούλιο, ο Γιώργος με έβγαλε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχω χαλάσει τις προσωπικές μου σχέσεις, αυτό δεν σημαίνει ότι με όλες μου τις δυνάμεις δεν θα στηρίξω την παράταξή