Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ: οι απόψεις των φορέων της περιοχής μεταβάλλονται συχνά και ως εκ τούτου δεν ήταν δυνατόν μέχρι σήμερα να επιτευχθεί συμφωνία




























Αυτό που λίγο πολύ ήτανε γνωστό και είχε να κάνει με την αδυναμία του Δημοτικού Συμβουλίου Αν. Ολύμπου να αποφασίσει για το τι τελικά θέλει όσον αφορά την παλαιά Σιδηροδρομική γραμμή, ήρθε να επιβεβαιώσει με επιστολή του προς τον βουλευτή Πιερίας, Κώστα Κουκοδήμο, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ.

Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του βουλευτή Πιερίας, το οποίο είχε κατατεθεί το Μάιο, προς τον Υπουργό Μεταφορών, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κάνει εκτενή αναφορά στο ιστορικό της διεκδίκησης της παλαιάς γραμμής του ΟΣΕ, στις συναντήσεις που είχε με τον δήμαρχο της περιοχής, καθώς και με άλλους φορείς, αφήνοντας σαφείς αιχμές για το Δημοτικό Συμβούλιο Αν. Ολύμπου για το ότι δεν βρέθηκε τελικά λύση, παρότι Δήμος και ΟΣΕ έφτασαν λίγο πριν τη σύναψη μισθωτηρίων συμβολαίων.

«Οι απόψεις των φορέων της περιοχής μεταβάλλονται συχνά και ως εκ τούτου δεν ήταν δυνατόν μέχρι σήμερα να επιτευχθεί συμφωνία», αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ Γιώργος Γιαννούσης, τονίζοντας ότι ο Οργανισμός «δεν δύναται να παραχωρεί ιδιοκτησία του άνευ ανταλλάγματος» και υπογραμμίζοντας πως ένα χρόνο και πλέον η ΓΑΙΟΣΕ περιμένει από το Δημοτικό Συμβούλιο να επιβεβαιώσει με απόφασή του, τη συμφωνία που επιτεύχθηκε «παρουσία του νομάρχη Πιερίας, του δημάρχου Ανατολικού Ολύμπου καθώς και των Δημοτικών Συμβούλων, συμπεριλαμβανομένου και του Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου Πλαταμώνα».

Ο κ. Γιαννούσης, στην απάντησή του, υποστηρίζει ότι η διατήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής θεωρείται επιβεβλημένη, αφού σε περίπτωση διακοπής της κυκλοφορίας της σήραγγας «είναι εφικτή η παράκαμψη» μέσω της παλαιάς γραμμής, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τη «σιδηροδρομική προσέγγιση των στοών διαφυγής της σήραγγας».

Πέραν αυτού,, επικαλείται απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, με την οποία χαρακτηρίζεται ο χώρος κάτω από το Κάστρο του Πλαταμώνα μέχρι το Σιδηροδρομικό Σταθμό ιστορικός και «άρα δεν τίθεται θέμα μετατροπής του για άλλες χρήσεις».