Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

"Αυτός που αρνείται τη ζωή είναι ο χαμένος του παιχνιδιού"

 Η ...Αγκαλιά του Συλλόγου Προστασίας Αγέννητου Παιδιού...


Στις 4.2.2007 λάβαμε το ακόλουθο μήνυμα από την Α.Σ.

"Θα ήθελα να στείλω κι εγώ το μήνυμά μου. Είμαι ανύπαντρη μητέρα, μέλος του συλλόγου.

Η επαφή μου με το σύλλογο έγινε κάπως περίεργα! Πριν ενάμιση χρόνο όταν συνειδητοποίησα ότι ήμουν έγκυος, η σχέση που είχα δεν πήγαινε και πολύ καλά. Ο σύντροφός μου τότε, ήταν απόλυτος στο να μην κρατήσω αυτό το παιδί, σε σημείο που να μου κάνει έντονο ψυχολογικό πόλεμο και να μου δημιουργήσει ενοχές: "για ένα παιδί που θα έφερνα μόνη μου και θα του στερούσα τον πατέρα". Θα δημιουργούσα, έλεγε ένα κοινωνικό δράμα. Εκείνος δεν το ήθελε με τίποτα, όπως δεν ήθελε να έχει καμία σχέση και μαζί μου (μετά από 3 χρόνια!!) Εγώ όμως ήθελα πολύ αυτό το παιδί, δεν μου περνούσε καθόλου από το νου να κάνω έκτρωση, αλλά...

περισσότερα...
http://www.kerailidis.blogspot.com/