Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Στη Σκιά του Ολύμπου με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη

Τρίτη 13 Απριλίου 2010

ΒΑΦΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΟΥ …ΘΕΟΥ ( ΕΚ ΤΟΥ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ) ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΔΙΑΣ… ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ …ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ …ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ! Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ…

ΔΗΜΟΣ «ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ» εκεί στην Νότια Πιερία μου

* Σήμερα ΛΟΥ ξέρεις τι έχει ο «μπαχτσές»;;;

* Καλά καλά, απ όλα έχει ο …μπαχτσές κι ειδικά ο δικός μας!

* Έχω έχω…

* Ξέρεις τι έχουμε σήμερα;

* ΒΑΦΤΙΣΙΑ!!!

* Γιατί καλέ κάνεις ΩΧ;;;

* ΒΑΦΤΙΣΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΩΣ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΠΡΟΧΩΡΑ!!!

* Κι εμείς στην Πιερία των εκπλήξεων και των …παρορμήσεων, δεν ξέρουμε πως θα πούμε τον ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΗΜΟ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΥ ΑΜΟΙΡΙΔΑΚΟΥ!!!

* Όχι πλάκα κάνω δεν θα κάνουμε τα βαφτίσια του ενός και μοναδικού Δήμου αλλά, αν υποθέσουμε ότι θα γίνουν ΤΡΕΙΣ ΔΗΜΟΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΙΕΡΙΑΣ, δηλαδή ΒΟΡΡΑΣ – ΝΟΤΟΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ας πάμε να βαφτίσουμε τον Δήμο της Νότιας Πιερίας, που θα είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι!

* ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ, ΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ, Η ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ ΚΑΙ ΤΟ …ΔΙΟΝ.

* ΆΡΑ;;;

* Τι άρα; Γιατί τι άρα ρε συ ΛΟΥ; Μήπως σε λένε αντί για ΛΟΥ …ΑΛΛΟΥ;;; χα χα χα

* Κι όμως πέραν της πλάκας εκεί στην Νότια Πιερία μου υπάρχει πρόβλημα στο κομμάτι αυτό που λέγεται ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΝΕΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ!

* Προχθές λοιπόν ρε ΛΟΥ που καθόμουν εκεί στο ΕΤΕΡΟΝ του φίλου μου του ΓΙΑΝΝΗ και του ΛΑΚΗ, μαζί με τον συν …ΑΔΕΡΦΟ τον Βαγγέλη τον Ζαμαντζά, τον ΕΚΔΟΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ – ΜΑΕΣΤΡΟ – ΣΤΡΑΤΗΓΟΤΑΞΙΑΡΧΟ ΚΑΙ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ….

* Όχι πλάκα κάνω και το πάω απ την αρχή, τον συνάδελφο μου Διευθυντή της Πολιτείας- Επτά…

* Και μας έκατσε κάτι καλό…

* ΜΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΗΜΟ…

* Αναρωτιόμασταν πχ που θα πάει το όνομα, ΟΛΥΜΠΟΣ γιατί οι Λαρισαίοι δεν μας αφήνουν να το χρησιμοποιούμε ατόφιο και μας αναγκάζουν κι εμάς να βρούμε όνομα με γεωγραφικό προσδιορισμό, χα χα χα, ή το ΔΙΟΝ, ή το ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ και ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ! Δηλαδή τι θα γίνει με ΟΛΥΜΠΟ ΚΑΙ ΔΙΑ;;;

* Κι εκεί τρώμε την …φλασιά κι ο ΖΑΜ μου πετάει την όμορφη ιδέα…

* Να το πούμε ρε Δημήτρη ΔΗΜΟ ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ!!!

* Ω ΡΕ ΒΑΓΓΕΛΑ ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ΡΕ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΩ!

* ΝΑΙ …ΔΑΓΚΩΤΟ, ΔΗΜΟΣ «ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ» ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!

* ΔΗΜΟΣ «ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ» ΚΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ!!!

* Και εν τέλει και πολύ πολύ σοβαρά, το όνομα αυτό είναι τέλειο!

* ΔΗΜΟΣ «ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ» όπου μας καλύπτει και το κενό του ΟΛΥΜΠΟΥ, άκου Ανατολικός Όλύμπος ή Πέρα και Κάτω Όλυμπος, αλλά και το ΔΙΟ…

* Κι έτσι ρε ΛΟΥ ΜΟΥ σήμερα ας έχουμε εδώ στην σκιά του Ολύμπου μου, βαφτίσια!

* ΒΑΦΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΟΥ …ΘΕΟΥ ( ΕΚ ΤΟΥ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ) ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΔΙΑΣ… ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ …ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ …ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ! Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ…

* ΔΗΜΟΣ «ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ»

* Χαίρεται…

* ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

* ΆΣΧΕΤΟ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!!!

* ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ