Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Ο 16ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΣΙΝΙΣΤΙΔΗΣ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ


.

Συνάντηση του Δημάρχου Κατερίνης με τον ποδοσφαιριστή του Αχιλλέα Νεοκαισάρειας

Ο 16ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΣΙΝΙΣΤΙΔΗΣ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ


Βαλίτσες για Νότιο Αφρική ετοιμάζει ο 16χρονος Αναστάσιος Τσινιστίδης(μαθητής Λυκείου) ποδοσφαιριστής του Αχιλλέα Νεοκαισάρειας, που - μαζί με νεαρούς ποδοσφαιριστές από όλο τον κόσμο - θα συμμετάσχει ως επίσημος σημαιοφόρος της FIFA στην τελετή έναρξης του Μουντιάλ στο Γιοχάνεσμπουργκ.
Τον 16χρονο υποδέχτηκε χθες στο γραφείο του ο Δήμαρχος Κατερίνης Σάββας Χιονίδης ο οποίος τον συνεχάρη και του ευχήθηκε κάθε επιτυχία και πρόοδο στη ζωή και τον αθλητισμό: «Ως Δήμαρχος Κατερίνης και φίλος της οικογένειας Τσινιστίδη είμαι διπλά υπερήφανος για σένα και εύχομαι να έχεις πάντα αυτό το καθαρό βλέμμα και την αγνή καρδιά» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κος Χιονίδης.
Ο Αναστάσιος Τσινιστίδης, στις 11 Ιουνίου, θα πατήσει το χορτάρι του γηπέδου «Σόκερ Σίτι», και μετράει από τώρα αντίστροφα τις μέρες μέχρι το μεγάλο αυτό ταξίδι:«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι παρών σε μια τόσο μεγάλη αθλητική διοργάνωση. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα μου δοθεί η δυνατότητα να βρεθώ ως επίσημος σημαιοφόρος σε ένα Μουντιάλ και ενθουσιάστηκα όταν από την ομάδα μου και την ΕΠΣ Πιερίας με ενημέρωσαν σχετικά. Συνήθως παρακολουθώ από την τηλεόραση τους αγώνες, ενώ δεν έχω παραβρεθεί ποτέ σε κάποιο τόσο σημαντικό παιχνίδι. Τώρα, ένα όνειρο μου γίνεται πραγματικότητα. Ανυπομονώ να έρθει η ώρα να ταξιδέψω στη Νότια Αφρική».
Τον 16χρονο ποδοσφαιριστή συνόδευε στο Δημαρχείο ο παππούς του Ιορδάνης Τσινιστίδης.