Η αμερικανική εταιρία comScore Inc. μόλις εξέδωσε τη μελέτη της με τίτλο «Γυναίκες στο Διαδίκτυο: Πώς οι γυναίκες διαμορφώνουν το Internet».
Η μελέτη εξέτασε πώς οι γυναίκες και οι άνδρες περνούν το χρόνο τους στο διαδίκτυο και διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης από τους άνδρες.
Παγκοσμίως, οι γυναίκες έχουν υψηλότερα επίπεδα δέσμευσης με δικτυακούς τόπους κοινωνικής δικτύωσης από τους άνδρες. Παρόλο που οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 47,9% του συνόλου των επισκεπτών στην κατηγορία κοινωνικής δικτύωσης, καταναλώνουν το 57% των σελίδων.
Οι γυναίκες ξοδεύουν πολύ περισσότερο χρόνο στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης από τους άνδρες. Πιο συγκεκριμένα, οι γυναίκες έχουν μέσο όρο 5,5 ώρες το μήνα σε σύγκριση με τους άνδρες που έχουν μέσο όρο 4 ώρες το μήνα.
Τέλος, ενώ οι γυναίκες στην Αμερική ψωνίζουν περισσότερο από τους άνδρες συναδέλφους τους, και πάλι μόνο το 12,5% των γυναικών χρηστών του Διαδικτύου έκανε μια online αγορά, τον Φεβρουάριο του 2010. Αυτό αυτομάτως αποδεικνύει ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια για μελλοντική ανάπτυξη.