Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Γ.Παπαθανασίου: Είμαι πάντα παρών


Μετά τη σημερινή απόφαση του γραμματέα της αποκεντρωμένης διοίκησης κ. Σώκου, ο δήμαρχος Δίου-Ολύμπου κ. Γ. Παπαθανασίου προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Ας μην επιχαίρουν μερικοί. Όλοι γνωρίζουμε ότι κάποιοι ακόμα δεν μπορούν να ξεπεράσουν τη συντριπτική τους ήττα στις τελευταίες δημοτικές εκλογές.

Όλοι γνωρίζουμε ότι κάποιοι, ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό, πορεύτηκαν συνεχώς με γνώμονα όχι το καλό του τόπου, αφού μοναδικό τους μέλημα ήταν η πρόσκαιρη αργία μου.

Αποδείχθηκε περίτρανα ότι ποτέ δεν σταμάτησαν τον λυσσαλέο αγώνα τους με συνεχείς αναφορές και καταγγελίες στον γραμματέα της αποκεντρωμένης διοίκησης, αδιαφορώντας για τις όποιες επιπτώσεις θα είχε μια τέτοια πρόσκαιρη απόφαση στον ίδιο τον τόπο, για το καλό του οποίου υποτίθεται ότι κόπτονται.

Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα αποδειχθεί η αθωότητά μου και τότε θα κληθούν οι ίδιοι να δώσουν λόγο για όλον αυτόν τον πόλεμο λάσπης εναντίον μου. Καλά θα είναι να γνωρίζουν ότι εγώ ο ίδιος, εδώ και πολύ καιρό, έχω ζητήσει την επίσπευση της δίκης προκειμένου να λάμψει η αλήθεια. Και τελικά, μετά το δικό μου αίτημα, αυτή η δίκη που είχε προσδιοριστεί για το 2012 θα γίνει, φέτος, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Θεωρώ άδικη την απόφαση αφού χωρίς να δικαστώ τίθεμαι σε αργία , από τη στιγμή που κάποιοι άλλοι με δύο καταδικαστικές αποφάσεις των δικαστηρίων παραμένουν στη θέση τους χωρίς να τους έχει επιβληθεί έως τώρα καμιά ποινή αργίας.

Η απόφαση του γενικού γραμματέα είναι απλά και μόνο μια διοικητική πράξη η οποία είναι νομικά προσβλητέα.

Όπως και να έχει όμως, θα είμαι πάντοτε στις επάλξεις και θα δηλώνω πάντοτε «παρών» σε ό,τι αφορά τον δήμο μας. Η ενασχόλησή μου θα εξακολουθήσει να είναι καθημερινή και μαζί με όλη τη δημοτική μας ομάδα, με όλους τους συνεργάτες μου και με ολόκληρο το προσωπικό του δήμου θα βρισκόμαστε συνεχώς δίπλα σε όλους τους δημότες.

Τη λαϊκή εντολή του Νοεμβρίου 2010 εγώ τουλάχιστον θα συνεχίσω να τη σέβομαι. Κάποιοι άλλοι «σωτήρες» του δήμου μας την έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια, κάποιοι που κινδυνεύουν να καταγραφούν στην ιστορία ως επίδοξοι νεκροθάφτες και ταριχευτές της προοπτικής και του μέλλοντος αυτού του τόπου. Και κάποιοι άλλοι «σωτήρες» θα συνεχίσουν το βαθύ κομματικό τους ύπνο.