Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

μαγαλοοφειλέτες !

Τι να σας πω βρε παιδιά !

Αυτή την - πως την λένε, " Επιτροπή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων" , νομίζω, την θαυμάζω !

Μήνες ολόκληρους δεν επέτρεπε να δημοσιοποιηθούν τα ονόματα των μεγάλων φοροφυγάδων !!!

ΧΘΕΣ, ( επηρεασμένη και από την

περίπτωση …..ΣΤΡΟΣΚΑΝ ,μάλλον !!) , με μια …απροσδόκητη απόφαση , είπε το μεγάλο ΝΑΙ! και , αμέσως , φίλοι μου αμέσως - λέω - ΟΛΑ τα ΜΜΕ βγάλαν στη φόρα τα ονόματα ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ και....ΠΡΩΤΟΚΑΝΑΛΑ¨( !!!).

Δεν ξέρω εσείς, εγώ πάντως....εξεπλάγην.

« Επί τέλους - είπα - να μια φορά που θα λάμψει η αλήθεια ! ».

Και βέβαια μόλις διάβασα τα....ονόματα, δεν έλαμψε η αλήθεια άναψαν όμως τα…. λαμπάκια μου !!

Παραθέτω ενδεικτικά μερικά…. από αυτά και παραπλεύρως γράφω τα….. οφειλόμενα ποσά ( προσέξ`τε, για εκατομμύρια ΕΥΡΩ μιλάμε

όταν π.χ. διαβάζετε 241,300 , σημαίνει διακόσια σαράντα ένα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ και τριακόσιες χιλιάδες Ευρώ !!!

Λοιπόν αρχίζω :

ΦΩΤΟΚΥΠΡΙΑΚΗ Ο.Ε. 284.214

ΔΥΝΑΜΟΧΗΜΙΚΗ 239.220

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ Ε.Π.Ε. 173.176

SILBER 158.400

DAMI 137.736

INFORMATIS 150.638

Και για να μην σας κουράζω ,παραθέτω μερικές δεκάδες ακόμη …..ονόματα μεγαλοφοροφυγάδων ,μήπως αναγνωρίσετε και σεις κάποιον γνωστό σας.

Αν τον βρείτε, πάρτε τον σας παρακαλώ στο τηλέφωνο και παρακαλέστε τον να εξοφλήσει τις οφειλές του , γιατί ενδέχεται να μην το ….θυμάται ο άνθρωπος !.

Συνεχίζω ,λοιπόν !!

EUROTOP , DYECHEM , MASS , EWA, PA.TA., ESSENE INSTITUT ΔΙΑΙΤΗΣ ( οι άλλοι δίαιτα ,οι ιδιοκτήτες τρώνε καλά ),

REYTON , EXAFON , ROSSONERO, WYNOUS TRADE , GRANDT, REPERAL ,ELMADOR , FLASH, EXPRESS SERVICE , CONSUS ,

A.K.U. , CLEVER HELLAS , WANTI , ASM ELECTRODOMI , ARCO A,E, , DAMI ,EUROTOP , SILBER EPG , BIND , EUROLAC, OLIROSE , PETROMAR , ARTISTI ITALIANI ,INTERSEC, , και πολλές άλλες …..Ελληνόγραφες εταιρίες( που τις ίδρυσαν και τις θέριεψαν κάποια πανάξια Ελληνόπουλα ) ων ουκ έστι αριθμός !!

Περνάω τώρα στις….. δικές μας ( αχ πόσο χαίρομαι ,όταν θυμάμαι το…. Ελληνικό φιλότιμο !!!).

Αρχίζω :

ΚΡΑΝΕΛ , ΚΆΠΙΤΑΛ , ΜΠΕΤΟΠΑΝ , ΜΕΤΑΣΚΡΑΠ , ΙΝφΟΡΜΑΤΙΣ , ΠΡΙΝΣΕΣ , ΦΑΜΠΡΙΚ ΧΑΟΥΣ , ΒΙΕΚΑ , ΓΚΡΕΚΟΣΑΟΥΝΤ ΣΤΟΥΝΤΙΟΣΠΟΡ , ΕΜΛΕΡ , KENT ΑΕ, ΝΙΜΚΟΦΑ , ΓΚΟ ΓΚΟ ΤΙΒΙ , ΙΝΤΕΞ Α.Ε. ,

ΚΟΡΤΑΓΚ , ΤΖΕΝΕΡΑΛ ΠΡΟΜΟΣΙΟΝ ,ΒΕΡΑΜΟΥΝΤΟ , ΑΤΡΑΜΚΟ , ΓΕΩΜΕΛ ΑΕ , ΜΠΟΥΚΑΜΠΟ , ΡΟΝΤΟΪΛ , ΕΛΝΤΟΡ , ΑΚΟΥΑΣΠΟΡ ,ΜΕΓΑΤΡΑΣΤ ΑΕ , ΤΡΑΚΤΟΡ ΕΠΕ , ΜΑΚΝΙΤ , ΝΤΕΣΠΕΚ ΑΕ , ΙΝΤΕΞ ΑΕ , (έχει και καμιά κατοσταριά ακόμη ….ΕΛΛΗΝΌ…ΦΟΝΙΚΕΣ φίρμες, αλλά βαριέμαι να τις γράψω ) .

Και φθάνουμε τώρα , φίλοι μου αγαπημένοι ( βλ. …αείμνηστος Γεώργιος Οικονομίδης -εκατό φορές σας τόπα , δεν το μάθατε ακόμη - ;) φθάνουμε ,λέω, στις …καθαρόαιμες Ελληνικές Επιχειρήσεις που χρωστάνε μερικά …δισεκατομμύρια στην πατρίδα -Ελλάδα, :

Σίγουρα κάποιους απ` αυτούς θα τους ξέρετε : Αρχίζω :

ΘΕΜΕΛΙΟ ΕΠΕ , ΕΚΚΑΤΟ ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ , ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ , ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΣΚΡΑΠ , ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ !!!! ( ε, αυτή με το δίκιο της δικαιούται να καθυστερήσει την έφεσή της !!) , …..ΛΙΠΑΝΤΙΚΗ ΘΡΑΚΗΣ΅( θου Κύριε !!) ΄, ΤΑΧΥΚΑΤ ( αυτή είναι σε όλα… γρήγορη, στην καταβολή φόρων και ΦΠΑ ,φαίνεται ότι καθυστερεί ,μερικά….. χρόνια ) , ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ( νάνε καλά ο άνθρωπος , όχι δεν είναι ο…ΑΕΚ , ο … άλλος είναι ) , ΗΡΑ ( και δω παρεμβαίνω , δεν είναι ο ΗΡΑ-ΗΡΑ-ΗΡΑΚΛΗΣ όμως , τώρα που το θυμήθηκα , θα «φάνε καλά » αύριο οι εξ..Αθηνών επισκέπτες!

Συνεχίζω, ΝΟΣΤΟΣ ΓΚΟΥΕΡ ( ….νόστος;;;, λέτε να την έχει κοπανήσει στο εξωτερικό και θυμάται την…. πατρίδα ;,ο δόλιος !!) , ΚΕΝΤΡΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ ΓΚΟΥΕΡ ( δίαιτα εμείς, τον περίδρομο το…..κέντρο) , ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ GALAXY, ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ( δεν λέει ποιών ελαστικών , για να μην τα….διαφημίσει ! ) , ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ( βρε να μην το ξέρω ,να πάω, ο….ασχημομούρης ) και τέλος- ο….Ο.Σ.Ε. ( αν είναι δυνατόν μόνο ,ένα δις και 44 εκατομμύρια;;;, (σας πληροφορώ – επί τη ευκαιρία – ότι ακόμη στην αρχή βρίσκεται η εκκαθάριση ;;).

Λοιπόν φίλοι αναγνώστες και γω κουράστηκα και σεις με…. σιχαθήκατε!

ΟΛΟ ΓΙΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ , ΟΛΟ ΓΙΑ ΦΟΡΟΚΛΕΦΤΕΣ ΣΑΣ ΜΙΛΑΩ,

Αλλά το αίμα στο κεφάλι μου ανέβηκε πρω’ι-πρωί , σήμερα, όταν διάβασα την ειδοποίηση που μούστειλε η Δ! ΔΟ Υ της Θεσσαλονίκης !

« Επειδή μέχρι σήμερα - έγραφε - δεν έχετε ανταποκριθεί στις σχετικές προσκλήσεις μας για τακτοποίηση των ληξιπρόθεσμών οφειλών σας , είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε στη λήψη σε βάρος σας μέτρων, όπως προβλέπεται από τον νόμο .»

Βρε , βρε, , βρέ , -λέω τώρα εγώ – τι νόμοι είναι αυτοί κύριε Έφορε που εμένα για 702 ΕΥΡΟΥΛΑΚΙΑ μου τρίζετε τα δόντια ( η μάλλον τις,,,μασέλες σας-δεν λένε με διπλές μασέλες τρώνε ου εφοριακοί -όχι όλοι , ,ασφαλώς - ) ενώ τους άλλους τους …πολλά υποσχομένους ούτε τους αγγίζετε.

Στον λόγο της τιμής μου ,φίλοι μου, πρώτη φορά, σας διαβεβαιώνω - , πρώτη φορά , ύστερα από 53 χρόνια , καθυστερώ - για λίγες μόνο μέρες την τελευταία δόση του …προηγουμένου έτους .

Δεν φθάνει βέβαια μόνο η απειλή, μου βάζουνε ((για λίγες μέρες καθυστέρηση ) και 65 ΕΥΡΩ…πρόστιμο, .

Και βέβαια επειδή εγώ περιουσιακά στοιχεία δεν κατέχω ( που λεν κι`οι Κρητικοί ) , το μόνο που μπορούν να μου κατάσχουν , είναι τα ….τρία μου , τα τρία BAY PASS μου , εννοώ, το μόνο κέρδος που απόκτησα από την μακροχρόνια προσφορά και τους αγώνες μου γι` `αυτόν τον τόπο ..

Μια στιγμούλα , ακόμη , φίλοι μου !

Έχω μια πρόταση, την είπα εκατό φορές, την έγραψα άλλες τόσες, αλλά ποιός μ` ακούει !

Σας παρακαλώ , αφήστε με να ξανα παραθέσω , άλλη μια φορά , εδώ και τώρα ( μας το κόλλησε κι` αυτό, ο αείμνηστος ) το άρθρο μου για τους ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ .!

Ξαναδιαβάστε το και πες` τε μου ,αν έχω δίκιο.

.
Φ Ο Ρ Ο Φ Υ Γ Α Δ Ε Σ

« είναι ντροπή για τον πολιτισμό μας να….. ανακοινωθούν δημόσια τα ονόματα των φοροφυγάδων που ……έφαγαν τα 25 δίς !! ».

- Το άκουσα στην τηλεόραση πριν λίγες μέρες κι`έφριξα.

-« Και τι θα γίνει - έλεγε ο δημοσιογράφος - αν ανακοινωθούν τα ονόματά τους ;, το αυτί τους δεν ιδρώνει !!».

- «Εμένα μου λέτε ( λέω τώρα εγώ ) , δώστε εσείς τα ονόματα στον κόσμο και να δούμε αν θα μπορούνε οι ευυπόληπτοι κύριοι και οι γυναίκες τους ν` απλώνουν απ` την επομένη τις κορμάρες τους στις παραλίες , να τρώνε τις ψαρούκλες τους στα ακριβά εστιατόρια , να κουβαλιούνται στα ....Ηρώδεια και να καταλαμβάνουν τις πρωτοκαθεδρίες στα ……Μέγαρα Μουσικής.

Ούτε στον δρόμο θα μπορούν να περπατάνε , οι κύριοι αυτοί, και τα θωρακισμένα αυτοκίνητά τους θα κινούνται με δυό δίκυκλα με φουσκωτούς , εμπρός και δύο πίσω.

Ούτε στην Ανάσταση, ούτε στον επιτάφιο ,ούτε στην τελετή των Θεοφανείων., ούτε στο θέατρο , τον κινηματογράφο , στον ιππόδρομο , ούτε , ούτε στα …..ουρητήρια για κατούρημα δεν θα μπορούν να πάνε !

Και μη γελάτε , με γιαούρτια , με γιουχαΐσματα , με αυγά μελάτα , με γρονθοκοπήματα και κλωτσοπατινάδα θα τους υποδέχονται όπου κι` αν πάνε.

Και τα παιδιά τους – θα μου πείτε - ,αυτά τα ανεύθυνα βλαστάρια , που όταν πάν σχολειό θα τα χλευάζουν οι συμμαθητές τους,.

Φίλοι και φίλες μου , η μάνα κι`ό πατέρας τους ,δεν τα σκεφθήκανε - όταν ρουφούσανε το αίμα του Λαού με καλαμάκι , εμείς θα τα σκεφθούμε;!

ΟΧΙ, δεν είναι σενάρια Γωγούσιας φαντασίας , είναι το ΑΥΡΙΟ - δυστυχώς - αυτού του τόπου , φίλοι μου !.

« Γυρίστε πίσω τα κλεμμένα , δώστε ξανά ανθρώπινες συντάξεις, ΚΛΕΦΤΕΣ, και σεις φερέφωνα ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ( όχι όλοι , για νάμαστε δίκαιοι ), που δεν τολμάτε να προφέρετε τα ονόματά τους ( δια τον φόβον του Ε.Σ.Ρ.-δήθεν ) , πάψτε την πλύση εγκεφάλου και την παραπληροφόρηση ,

Υστερόγραφο :Αν ξέρανε οι λήσταρχοι του Δημοσίου πλούτου, καθώς κι`οι συνεργοί τους, ότι αργά η γρήγορα θα βγουν στη φόρα οι βρωμιές τους, κι` ότι μόνο σε χώρες του τρίτου κόσμου θα μπορούσαν αυτοί και ο ….συμσελές τους να περάσουνε τα τελευταία χρόνια της ζωής τους, ούτε το μέλι απ` το…. .δάχτυλό τους δεν θα γλύφαν , τα καθίκια !

ΔΩΣΤΕ λοιπον ,κύριοι του αρμόδιου Υπουργείου, δημόσια, : ΟΝΟΜΑ ,ΕΠΙΘΕΤΟ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, ΤΗΛΕΦΩΝΑ, και ΠΟΣΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ,οι παραπάνω , μαγαλοοφειλέτες !

Τολμάτε;;, αν όχι, είστε ύποπτοι και σεις που κυβερνάτε και η επιτροπή προσωπικών δεδομένων και το Ε.Σ.Ρ. !

Υστερόγραφο : Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον ,αν ( με την ευκαιρία ) δίνατε και το «πόθεν έσχες» των ….ξανθών ιδιαιτέρων γραμματέων των προέδρων !!