Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Είσαι σίγουρος "σύντροφε";



Καθησυχαστικός εμφανίστηκε στη ΝΕΤ ο διοικητής του ΙΚΑ, Ροβέρτος Σπυρόπουλος, τονίζοντας πως δεν υπάρχει κανένα περιθώριο νέας μείωσης των συντάξεων, ενώ παράλληλα έσπειρε και το ζιζάνιο του φόβου λέγοντας πως...
"χρειάζεται να κάνουμε πράγματα ώστε να εξασφαλίσουμε τη χρηματοδότηση των συντάξεων όπως είναι σήμερα".

Και ερωτώ εγώ ο δύσπιστος πολίτης που εδώ και δυο χρόνια άλλα μου λένε το πρωί και άλλα το βράδυ. Ρωτάω, εγώ που έχω δει το μισθό μου να παίρνει την κατρακύλα και τη σύνταξη των γονιών μου να θυμίζει "χαρτζιλίκι".
Είσαι σίγουρος βρε Σπυρόπουλε ότι δεν θα μειωθούν και άλλο οι συντάξεις; Βάζουμε στοίχημα το... μισθό σου;
Ή μήπως δεν διάβασες τον προϋπολογισμό που είναι λιτότητας και προβλέπει νέο ψαλίδισμα μισθών και συντάξεων;
Μισθωτοί και συνταξιούχοι είναι οι μόνοι που συνεχίζουν να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να είναι πληρώνουν τα δικά σας τα σπασμένα.
Γιατί, "σύντροφε" Σπυρόπουλε, ο Μπένι άφησε να εννοηθεί ότι ο μόνος τρόπος για να μην επιβληθούν νέα μέτρα είναι να πάνε καλά τα δημοσιονομικά μας. Μόνο που κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στον ορίζοντα, άμεσα τουλάχιστον...