Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Τα συμπεράσματα δικά σας για το τι συμβαίνει στον χώρο της υγείας στην ΠΙΕΡΙΑ ΜΑΣ..


Ο σύζυγός μου Κυζηρίδης Δημήτριος έχει πεθάνει μετά από πολύμηνη παραμονή διασωληνωμένος σε μονάδα εντατικής θεραπείας σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Όταν βγήκε από το νοσοκομείο του ΑΧΕΠΑ, τον έστειλαν με ασθενοφόρο στην παθολογική κλινική του γενικού νοσοκομείου Κατερίνης, όπου νοσηλεύτηκε για μια βδομάδα. Όταν μού είπαν οι γιατροί, ότι παίρνει εξιτήριο και πρέπει να τον πάρω, διαμαρτυρήθηκα, γιατί ήταν κλινήρης με κατακλίσεις και τραχειοστομία και χρειαζόταν τακτά αναρροφήσεις.

Αποφασίσαμε με το γιο μου να τον πάμε σε ιδιωτικό κέντρο αποκατάστασης, που μετά από πολύ κόπο βρήκα στη Λάρισα, το ιδιωτικό Απολλώνειο Θεραπευτήριο (6ο χιλιόμετρο Λάρισας - Τυρνάβου). Ο διευθυντής της παθολογικής κλινικής μού πρότεινε να τον πάμε σε μια κλινική στην Παραλία, όπου για εκεί μου έδινε ασθενοφόρο, για το κέντρο αποκατάστασης δεν μου έδινε. Στη συνέχεια γνωρίζοντας ότι την προηγούμενη μέρα πήγε το ασθενοφόρο σε ιδιωτικό θεραπευτήριο στη Λάρισα τον άνδρα μιας συναδέλφου που έχει συνταξιοδοτηθεί και γνωρίζοντας επίσης ότι ελλείψει δημόσιου θεραπευτηρίου μπορεί να πάει το ασθενοφόρο, απευθύνθηκα στον κοινό διοικητή του γενικού νοσοκομείου Κατερίνης κ. Φαρμάκη.
Η αντιμετώπιση ήταν απάνθρωπη και απαίσια. Ήταν αρνητικός, μου φώναξε στον διάδρομο ότι βάζετε μέσα το δημόσιο, τρώγοντας μπουγάτσα ( ίσως να τον πέτυχα σε ώρα διαλείμματος) και ας γνώριζε ότι δούλευα τριανταπέντε χρόνια ως τηλεφωνήτρια στο νοσοκομείο. Αφήνω το ηθικό μέρος της υπαλλήλου που δούλεψε τριανταπέντε χρόνια. Η αντιμετώπιση στις δύσκολες στιγμές που περνούσα από άνθρωπο που η πολιτεία τού εμπιστεύθηκε μια θέση ευθύνης ήταν αρνητική, προσβλητική και ανάγωγη. Ίσως αν απευθυνόμουν σε κάποιο πολιτικό πρόσωπο και φορούσα πράσινο μανδύα, μου έδινε, όπως έδωσε την προηγούμενη μέρα στη συνάδελφο.
Μετά από όλα αυτά, σημειώνω, ότι έδωσε εντολή και μετέφεραν τον σύζυγο μου.
Σας γνωστοποιώ επίσης ότι την προηγούμενη βδομάδα ενημερώθηκα τυχαία ότι το ασθενοφόρο πήγε περιστατικό στα σύνορα της Βουλγαρίας από την ορθοπεδική κλινική.
Τα συμπεράσματα δικά σας για το τι συμβαίνει στον χώρο της υγείας στον νομό μας.
Κηζυρίδου Ευθυμία