Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

«Επικράτησε η πραγματική αγάπη σε αυτό που ήθελα να κάνω.

Για τον συναισθηματικό δεσμό του με το Star αλλά και τη διαφορά που είχε η προσωπική του αισθητική με το περιεχόμενο του δελτίου ειδήσεων του σταθμού μίλησε σε... πρόσφατη συνέντευξή του ο Αιμίλιος Λιάτσος.

«Είναι σαν να μην έχω φύγει από το Star. Σας μιλάω μέσα από την καρδιά μου. Πέρασα υπέροχα εκεί και έφυγα γιατί δεν μπορούσα να τα συνδυάσω και τα δύο. Πέρασα την καλύτερη μου δημοσιογραφική ζωή τηλεοπτικά εκεί και το θεωρώ σπίτι μου. Δεν υπήρξε κάτι γκρίζο. Δεν μπορείς να είσαι εκδότης και παράλληλα παρουσιαστής κεντρικού δελτίου, γιατί όταν βγαίνεις στο δελτίο, εκπροσωπείς ένα ολόκληρο κανάλι. Δεν γινόταν να συνδυαστεί και έπρεπε να πάρω τις αποφάσεις μου. Προτίμησα τη δύσκολη, επίπονη διαδρομή της εφημερίδας, ειδικά τους καιρούς αυτούς που η διαφήμιση είναι στα τάρταρα, παρά την ασφάλεια ενός πολύ καλού μισθού», ανέφερε στο περιοδικό «Λοιπόν».

«Επικράτησε η πραγματική αγάπη σε αυτό που ήθελα να κάνω. Παρότι η συνταγή του δελτίου του Star, την οποία υπηρέτησα απόλυτα επαγγελματικά, όπως είχα υποχρέωση να κάνω, το περιεχόμενό του, δεν ήταν πολλές φορές του γούστου μου. Είχα μεγάλη απόδοση στο δελτίο, ήμασταν πρώτοι στις δυναμικές ηλικίες και το λέω μεγάλη περηφάνια. Το 15 – 44 ήταν ο στόχος. Εξαρχής μου έγινε ξεκάθαρο ότι "εδώ έρχεσαι για να κάνεις αυτό, μπορείς ή είναι κόντρα στο χαρακτήρα σου, ενώ έρχεσαι από το Μega"», πρόσθεσε..