Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Πήγαν να την βιάσουν "στον αέρα" (ΒΙΝΤΕΟ)...




Άρχισαν να πέφτουν πάνω στην Γαλλίδα δημοσιογράφο...
Επίθεση από δεκάδες Αιγύπτιους, την ώρα που ήταν έτοιμη να δώσει την ανταπόκρισή της, στο κανάλι France 24, δέχθηκε Γαλλίδα δημοσιογράφος.

Όταν η ίδια και ο κάμεραμαν κάλυπταν τη... διαδήλωση στην πλατεία Ταχρίρ άρχισαν να περικυκλώνονται από δεκάδες συγκεντρωμένους άνδρες.

"Με έπιαναν παντού. Συνειδητοποίησα λίγο αργότερα ότι κάποιος μου άνοιξε τα κουμπιά από το πουκάμισό μου. Απέφυγα τα χειρότερα επειδή φορούσα ζώνη", δήλωσε ταραγμένη η δημοσιογράφος.

Ο ίδιος ο Αshraf Κhali που συνεργάζεται με το αγγλόφωνο τμήμα του France 24 τόνισε ότι η επίθεση εναντίον της Dridi διήρκεσε περίπου μισή ώρα αλλά ήταν τόσο έντονη που τους φάνηκε ότι διήρκεσε πολύ περισσότερο.

"Το πλήθος συγκεντρώθηκε και μετά άρχισε η τρέλα. Βασικά εγώ την κρατούσα μέσα στην αγκαλιά μου, και τα δύο χέρια μου γύρω της προστατευτικά, κοιταζόμασταν πρόσωπο με πρόσωπο. Ήταν δύσκολο να καταλάβω ποιος βοηθούσε και ποιος την άρπαζε".



Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΝ ΛΑΓΙΟΝ