Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

ΙΔΡΥΜΑ "ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΣΧΑΛΗ" ΚΙ ΕΝΑ "ΠΟΥΛΑΚΙ ΠΟΝΗΡΟ"...........


Ξέρεις έναν κύριο εκεί έξω που τον λένε ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΠΑΣΧΑΛΗ; 
Μήπως τον ξέρεις αδερφέ;;;; 
ΤΙ; 
ΉΡΘΕ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ Ή ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ;;; 
Ένα πουλάκι ήρθε να μου πει, ένα πονηρό πουλάκι, πως αυτός ο Κύριος είναι ΚΑΠΩΣ! 
Είναι κι ήρθε ...κάπως! 
Μήπως είναι του λέω του ...πουλακίου, ο κύριος ....ΚΑΠΩΣ;;;; 
Κι εκείνο έβαλε τα ...γέλια! 
Μου λέει μπορεί να μην τον λένε, κάπως, τον λένε όμως ΠΑΣΧΑΛΗ κι ήρθε στην ΠΙΕΡΙΑ γιατί κάτι ΘΕΛΕΙ! 
Κι επίσης και για πάρτι του θα σκάσει και ....κάτι! 
ΤΙ;;; Ρωτώ το πουλάκι, έτσι με απορία; 
ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ! ΘΑ ΔΕΙΣ, ΤΟΝ ΨΑΧΝΕΙ Η ...ΚΥΠΕΥΠΚΑΓΚΕΜΠΕ!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ 
Ρε τι με νοιάζει; Εκείνος δίνει.... λέω στο πουλάκι! 
ΚΙ ΕΚΕΙΝΟ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ, ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ..... 
Κι εγώ του απαντώ. ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΡΕ ....ΠΟΥΛΑΚΙ ΘΑ ΣΕ "ΦΑΕΙ" ΛΑΧΑΝΟ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΤΡΩΤΕ" ΣΑΡΚΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ.... 
ΤΟΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΣΕ ....ΠΟΥΛΑΚΙΑ!!!