Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

ΣΤ ΑΡΜΑΤΑ ΣΤ ΑΡΜΑΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑΣ!

Κι ο αγώνας συνεχίζεται....
Εκεί στο ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ από τους ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ που να ξέρετε πως ο κάθε ένας από αυτούς είμαι ...ΕΓΩ!
Ο κάθε ένας από αυτούς είσαι κι εσύ.....
Κι ο κάθε ένας από αυτούς είμαστε ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ!!!
Και μου θυμίζει πως όταν καίγεται το σπίτι του διπλανού μην πανηγυρίζεις που το δικό σου γλύτωσε! Να ξέρεις πως έρχεται και η σειρά του δικού σου!
ΣΤ ΑΡΜΑΤΑ ΣΤ ΑΡΜΑΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑΣ!
Χρήστο Κομπατσιάρη Πρόεδρε τους μην τους πουλήσεις.... Παίξε για να κερδίσεις... Κι εσύ και το ΔΣ σου!
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ!!!!


Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ αυτό το κείμενο!!!