Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Επισημάνσεις της Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου κ. Γαρυφαλλιάς Ζησκάτα για την πρόθεση του κ. Δημήτρη Ανδριά να παραιτηθεί από το Δ.Σ. της Κοινότητας


 

   Κύριε Ανδριά,

  Με λύπη μου πληροφορήθηκα την πρόθεσή σας να παραιτηθείτε από το 5μελές συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου.
Πρώτα απ’ όλα, κακώς θεωρείτε τον εαυτό σας αποτυχημένο μόνο και μόνο επειδή έληξε η θητεία σας, οπότε και με βάση τις πρόσφατες αλλαγές του Καλλικράτη, τη θέση του προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου αυτοδίκαια καταλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος, όπως ίσχυε και ισχύει και για τις Τοπικές Κοινότητες. 

Έτσι και εγώ από την πλευρά μου έκανα το αυτονόητο. Τίμησα πρωτίστως τον κόσμο που με ανέδειξε πρώτη σε σταυρούς προτίμησης στις εκλογές του Νοεμβρίου του 2010. 
Μην ξεχνάτε ότι ήσασταν ο μοναδικός από τους 12 προέδρους των Κοινοτήτων του Δ.Δίου-Ολύμπου χωρίς την πρωτιά σε σταυρούς. Το επέτρεπε τότε ο νόμος, το διεκδικήσατε, ενώ και με τις ψήφους της αντιπολίτευσης δικαιωθήκατε. Τώρα όμως με την αλλαγή του Καλλικράτη, από 1/1/2013 ανέλαβα την θέση της προέδρου δικαιωματικά. Κανένας δεν σας επέβαλε την αποχώρηση, παρά μόνο η εφαρμογή του νόμου. Και κανένας δεν με υποχρέωσε να αναλάβω πρόεδρος εκτός από το ίδιο τον νόμο. Πολύ δε περισσότερο, κανείς σύμβουλος ή συνεργάτης του Δημάρχου. Θεωρώ ότι είμαι αρκετά ώριμη για να αποφασίζω εγώ και μόνο εγώ για το εαυτό μου.
Παλεύω σήμερα μόνη μου για να μεγαλώσω 2 παιδιά. Δυστυχώς, δεν είμαι συνταξιούχος για να έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου. Αλλοίμονο όμως αν στα κοινά συμμετείχαν μόνο όσοι έχουν χρόνο στη διάθεσή τους. Θα προσπαθήσω και θα κριθώ στο τέλος της θητείας μου. Όπως κριθήκατε και εσείς. Θεωρώ μάλιστα ότι επιτύχατε στο έργο σας και σας αξίζουν συγχαρητήρια γι’ αυτό.
Περιμένω, λοιπόν, αντί της παραίτησής σας, τη βοήθειά σας, πρώτα από όλα για το καλό του Λιτοχώρου. Όπως περιμένω και την ανάλογη βοήθεια όλων αυτών που σας στήριξαν πλήρως αυτά τα 2 χρόνια της προεδρίας σας προκειμένου να μου παραδώσετε, όπως λέτε, έναν μεγάλο φάκελο με εκδηλώσεις που πραγματοποιήσατε.
Σας ζητώ, λοιπόν, να το ξανασκεφτείτε και να συνεχίσετε να βοηθάτε και από τη νέα σας θέση. Πρώτα, βέβαια, για το Λιτόχωρο αλλά και για κάποιους ανθρώπους που σας αγαπάνε και που η στάσης σας, τις τελευταίες ημέρες, τους έχει πικράνει.
Με εκτίμηση
ΖΗΣΚΑΤΑ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ