Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Τα καλύτερα συνθήματα σε τοίχους


Οπου οι τοιχοι, οι καδοι και οι επιφανειες ( οι λευκες), εφτασαν να είναι πηγες πηγαιας σοφιας και χιουμορ…


Κύριος που διαθέτει πετρέλαιο κίνησης, ζητά γνωριμία με κυρία που διαθέτει πετρέλαιο θέρμανσης.

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα.

Μόλις άναψα το καλοριφέρ. Γενική είσοδος 10 ευρώ με ποτό!!!

Φέτος τα Χριστούγεννα τα μοναδικά λαμπάκια που θα αναβόσβηναν ήταν του router.

Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων;

Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;

Έχουν κλείσει τόσες επιχειρήσεις, που ο χρυσός οδηγός χωράει κάτω από την πόρτα...

Ήπια όλο το μπουκάλι και τί να δω. Ο Γαλιλαίος είχε δίκιο.

Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί. Τι παίρνεις κάθε μισή ώρα;

- Πόσα βγάζεις το χρόνο;- Αχ, μου φοροδιαφεύγει τώρα.

Ο μέσος Έλληνας είναι τόσο ψωνισμένος που όταν ακούει φορολόγηση πλούτου νομίζει ότι μιλάνε γι' αυτόν.

Όλοι οι γνωστοί μου με έχουν σαν ΘΕΟ!!!
Αγνοούν την ύπαρξή μου, μέχρι τη στιγμή που θα θελήσουν να ζητήσουν κάτι...

Κάθε πρωί που ο γείτονας πάει για δουλειά, βγαίνουμε όλη η γειτονιά, χειροκροτάμε και φωνάζουμε "άξιος".

Η χώρα διαλύεται από την αδιαφορία. Αλλά τι με νοιάζει εμένα;

Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές.

- Που μένεις; -Στα λόγια..