Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΤΟΜΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ...ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΣ! ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ "ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ" Ή ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΤΟ ...ΚΑΛΟ!!! ΕΣΥ;;; ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ...


Δεν ξέρω τι λες εσύ αδερφέ μου. Όμως εγώ πιστεύω πως ακόμα υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Και στην ΠΙΕΡΙΑ μου υπάρχουν πολλοί από αυτούς άσχετα αν κάποιοι θέλουν να τους βλέπουν ως είδος προς εξαφάνιση. Στην ΠΙΕΡΙΑ μου υπάρχουν πολλοί άνθρωποι και μάλιστα μαζεμένοι σε έναν χώρο, σε μιά ομάδα, γύρω από έναν σκοπό! Κι ύστερα από τα δύσκολα, έχουμε το "ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ" το ξέρεις αδερφέ μου; Τι εσύ ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ, όχι ρε το γνωστό, το παλιό, το αρχίο ...Ηλιοτρόπιο. Το νέο και ΠΙΕΡΙΚΟ "ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ" δηλαδή εκείνο που δραστηριοποιείται ως ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ. Άρα; Υπάρχουν άνθρωποι; ΝΑΙ... Έστω κι έναν αν βάζουν στον ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ, εγώ τους στηρίζω. ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ ...ΔΑΚΓΩΤΟ! Σήμερα ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΣΤΗΝ "ΑΡΙΑ" ΣΤΗ ΓΑΝΟΧΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΟΥΣ, ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΟΥΣ.... ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!! Στηρίζω τους φίλους ατόμων εξαρτημένων, γιατί κι εγώ είμαι εξαρτημένος... Εξαρτημένος από το ....ΚΑΛΟ! Γ@μΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!!! ΕΣΥ;;;;;; ΑΕΡΑΑΑΑ




Aναρτήθηκε από: τον ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ