Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Η ΠΡΩΗΝ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ

Η σύζυγος του Σίλβιο Μπερλουσκόνι, Βερόνικα Λάριο, με επιστολή της σε ιταλική εφημερίδα τονίζει ότι "σπιλώθηκε το όνομά της" από τότε που ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να πάρει διαζύγιο από τον ιταλό πρωθυπουργό.

"Στη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων δεν μίλησα, δεν αντέδρασα, ενώ σπίλωναν το όνομά μου, την αξιοπρέπειά μου και την ιστορία του συζυγικού μου βίου", επισημαίνει η πρώτη κυρία της Ιταλίας σε επιστολή της προς την εφημερίδα Corriere della Sera.

"Από την πλευρά μου δεν μίλησα για την αλήθεια στις σχέσεις μου με τον σύζυγό μου, ούτε για τους λόγους που με ανάγκασαν να καταφύγω στον Τύπο για να επικοινωνήσω μαζί του", προσθέτει η ίδια στη σύντομη επιστολή της.

"Το σίγουρο είναι πως τον αγαπούσα πάντα και πως βάσισα τη ζωή μου στο γάμο μου και την οικογένειά μου", καταλήγει η επιστολή της Βερόνικα.

Η τελευταία αυτή φράση μπορεί να θεωρηθεί απάντηση στις πρόσφατες κατηγορίες του δεξιού Τύπου ότι η σύζυγος του Μπερλουσκόνι είχε μια περιπέτεια με έναν από τους σωματοφύλακές της.

Η 52χρονη Βερόνικα Λάριο δέχτηκε έντονη επίθεση των μέσων ενημέρωσης που ανήκουν στο σύζυγό της από τότε που ανακοίνωσε πως θέλει να πάρει διαζύγιο, επειδή ο Μπερλουσκόνι παραβρέθηκε στα γενέθλια της 18χρονης Νοέμι Λετίτσια.

Σύμφωνα με το περιβάλλον της, η ίδια έχει δηλώσει πως "δεν μπορεί να μείνει στο πλευρό ενός άντρα που συναναστρέφεται ανήλικες", κατηγορίες τις οποίες έχει απορρίψει ο Μπερλουσκόνι.