Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ

Οί Έλληνες Καταναλωτές διστάζουν στις επίσημες καταγγελίες



Το 2008, το 16% των καταναλωτών ηλικίας 15 ετών και άνω στην ΕΕ-27 είχε πραγματοποιήσει επίσημη καταγγελία κατά τους τελευταίους 12 μήνες για τον πωλητή ή τον πάροχο υπηρεσιών.



Στην Έλλάδα το ποσοστό φθάνει στο επίπεδα του 9% πού έχει προβεί σε επίσημη καταγγελία. Το μεγαλύτερο μερίδιο των καταναλωτών που καταγγέλλουν βρέθηκαν στη Σουηδία (34%), η Κάτω Χώρες (25%), τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο (και οι δύο 24%), Φινλανδία (23%) και Δανία (22%) και το χαμηλότερο στη Βουλγαρία (4%), τη Λετονία και την Πορτογαλία (και τα δύο 5%), τη Λιθουανία και τη Ρουμανία (6% και οι δύο).



Στην ΕΕ27, λίγο πάνω από το ήμισυ (51%) αυτών που έχουν υποβάλει καταγγελία ήταν ικανοποιημένοι με το τρόπο με τον οποίο εξετάστηκαν.

Στην Έλλάδα το ποσοστό φθάνει στα επίπεδα του 45% που έμειναν ικανοποιημένοι.

Τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης βρέθηκαν στη Σλοβακία (80%), τη Σλοβενία (73%), την Τσεχική Δημοκρατία και την Αυστρία (και οι δύο 68%) και το χαμηλότερο στην Γαλλία (30%), την Ισπανία, τη Λετονία και την Ουγγαρία (όλα 39%).