Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Επισκέφθηκε την Αφροδίτη..!!!

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες στιγμές επιφυλάσσει η μέλλουσα πρώτη κυρία της Ιαπωνίας στους πολίτες της χώρας. Η κ. Χατογιάμα, έχει υποστηρίξει ότι το πνεύμα της επισκέφθηκε την Αφροδίτη πριν από 20 χρόνια καθώς και ότι έχει γνωρίσει τον διάσημο ηθοποιό Τομ Κρουζ - ο οποίος ήταν τότε Ιάπωνας - σε προηγούμενη ζωή της.

Η κ. Χατογιάμα, πρώην ηθοποιός, είναι ένθερμη υποστηρίκτρια πνευματιστικών θεωριών και δεινή μαγείρισσα πιάτων υγιεινής διατροφής. Γνώρισε τον σύζυγό της στις ΗΠΑ, όταν εκείνος έκανε το διδακτορικό του στο πανεπιστήμιο του Στάνφορντ.

Σε πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξή της δήλωσε ότι έχει γνωρίσει τον αμερικανό ηθοποιό Τομ Κρουζ σε προηγούμενη ζωή της. "Έχω το όνειρο να κάνω ένα φιλμ για το Χόλιγουντ. Πρωταγωνιστής θα είναι φυσικά ο Τομ Κρουζ. Γιατί; Επειδή γνωρίζω ότι στην προηγούμενη ζωή του ήταν Ιάπωνας" δήλωσε η κ. Χατογιάμα.

"Ήμουν τότε μαζί του. Οπότε όταν με ξαναδεί θα με γνωρίσει" δήλωσε προειδοποιώντας ωστόσο την δημοσιογράφο χαριτολογώντας να μην την πάρει στα σοβαρά.

Η ίδια δήλωσε ότι "τρώει τον ήλιο" και αναπαράστησε την πρακτική διαλογισμού της σηκώνοντας ψηλά το κεφάλι και κάνοντας κινήσεις σαν να έκοβε κομμάτια από τον φανταστικό ήλιο και να τα μασούσε. "Αυτό μου δίνει μεγάλη ενέργεια" δήλωσε. "Και ο σύζυγός μου άρχισε πρόσφατα να το κάνει αυτό" προσέθεσε μάλιστα.

Η κ. Χατογιάμα σε βιβλίο της με τίτλο "Παράξενα πράγματα που έχω συναντήσει" περιγράφει ακόμη ότι πριν από δύο δεκαετίες η ψυχή της είχε ταξιδέψει με εξωγήινους σε άλλο πλανήτη. "Ενώ το σώμα μου κοιμόταν, το πνεύμα μου πέταξε με ένα τριγωνικό UFO στην Αφροδίτη. Ήταν πολύ όμορφα και πολύ πράσινα" δήλωσε.

Η μέλλουσα πρώτη κυρία, είναι επίσης γνωστή για τις συνταγές της υγιεινής διατροφής. Έχει μάλιστα συγγράψει βιβλίο με τίτλο "Το πνευματικό φαγητό της Μιγιούκι Χατογιάμα".