Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

ΚΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΒΕΙ...!

BP-Chief-Executive-Tony-H-001
Πρωτοφανής ενέργεια που υποδηλώνει το μέγεθος της χειραγώγησης της πληροφορίας στη σύγχρονη εποχή: Τα αποτελέσματα ειδήσεων για τη φράση “oil spill” (πετρελαιοκηλίδα) εξαγόρασε η BP από τη Google, σε μιά προσπάθεια να σταματήσει την κατρακύλα της φήμης της εξαιτίας της οικολογικής καταστροφής που προκάλεσαν τα διυλιστήρια της στον Κόλπο του Μεξικού.
Η πετρελαϊκή εταιρεία “εξαγόρασε” τα αποτέλεσματα, προσπαθώντας να σταματήσει το τεράστιο κύμα αρνητικών δημοσιευμάτων και κριτικών σε Twitter και Facebook.
 
Έτσι λοιπόν, από την Τρίτη (8/6) το βράδυ, όσοι πληκτρολογούν στο "ψαχτήρι" της Google τη φράση “Oil Spill”, εμφανίζεται ως πρώτη επιλογή το site της BP με θέμα: “Μάθετε περισσότερα για το πώς βοηθά η BP”.
 
Ο Τόντι Όντον, εκπρόσωπος της εταιρείας, υποστήριξε ότι σκοπός της BP ήταν να έχουν οι χρήστες περισσότερη και ευκολότερη πρόσβαση στις πληροφορίες.
 
“Εξαγοράσαμε τα αποτελέσματα για είναι πιο εύκολο στους χρήστες να μάθουν τις προσπάθειες που κατάβαλουμε για τον καθαρισμό του Κόλπου του Μεξικού, αλλά και να βρούν πληροφορίες για το πώς μπορούν να βοηθήσουν”, εξηγεί ο Όντον.
 
http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4498:the-bp-bought-by-google-the-word-oil&catid=88:2010-03-14-17-50-34&Itemid=141