Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

FACEBOOK

Κατακόρυφη άνοδο σημείωσε σε σχέση με πέρυσι ο χρόνος που διαθέτουν οι Αμερικανοί στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και σε μπλογκ, σύμφωνα με τα πορίσματα της εταιρείας Nielsen...


Συγκεκριμένα τον Ιούνιο του 2010 οι Αμερικανοί διέθεταν το 22,7% του χρόνου που περνούν στο Ίντερνετ στα κοινωνικά δίκτυα, για να ακολουθήσουν σε μεγάλη απόσταση τα δικτυακά παιχνίδια (10,2%) τα οποία ξεπέρασαν το email που καταλαμβάνει το 8,3%, τα πόρταλ (4,4%) και το τσατ (4,0%). Όλες οι άλλες δραστηριότητες (αναζήτηση, αγορές) συγκέντρωσαν πολύ μικρότερα ποσοστά. 

Έτσι οι Αμερικανοί διαθέτουν το ένα τρίτο του χρόνου τους online στην επικοινωνία. Την ίδια εποχή το 2009, τα δίκτυα προηγούνταν αλλά μόλις με το 15,8% ενώ ακολουθούσαν το email (11,5%), τα παιχνίδια (9,3%) και το τσατ στο 4,7%. Αυτή η προτίμηση αν μεταφραστεί σε χρόνο δίνει συνολικό χρόνο 906 εκατομμύρια ώρες το μήνα για τα κοινωνικά δίκτυα και τα μπλογκ και 407 εκατομμύρια για τα παιχνίδια. 

Διαφορετική είναι η εικόνα για τη πρόσβαση από κινητά τηλέφωνα. Εκεί το email υπερισχύει με 41,6% του χρόνου έναντι 10,5% των κοινωνικών δικτύων. Αυξητικές τάσεις έχει και η πρόσβαση σε μουσική και ταινίες από τα κινητά.