Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Επιστολή Κώστα Κουκοδήμου στο Υπουργείο Υγείας

Με έκπληξη πληροφορήθηκα την επίσκεψη του ΓΓ του υπουργείου Υγείας κ. Πολύζου και τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή το απόγευμα, παρουσία των τριών κυβερνητικών βουλευτών, της διοίκησης του νοσοκομείου Κατερίνης και των εργαζομένων.


Σύσκεψη στην οποία δεν μετείχα, γιατί ουδέποτε κλήθηκα, προφανώς, διότι κάποιοι θεώρησαν ότι τα προβλήματα του νοσοκομείου Κατερίνης, λόγω της διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ, είναι «πράσινα».

Στην κοινοβουλευτική μου πορεία, πάντοτε φρόντισα να ορθώσω πολιτικό λόγο που αποσκοπούσε στην επίλυση των προβλημάτων του νομού μου, ακόμη κι όταν κυβέρνηση σ’αυτή τη χώρα ήταν η Ν.Δ.

Ουδέποτε αρνήθηκα να πάρω μέρος σε συνάντηση με υπουργούς, κυβερνητικούς παράγοντες, αιρετούς της Αυτοδιοίκησης που πρόσκεινται είτε στο ΠΑΣΟΚ είτε στη Ν.Δ., όταν επρόκειτο να αντιμετωπιστούν προβλήματα της Πιερίας.

Δεν λειτούργησα αντιπολιτευτικά σε θέματα που αφορούν τους συμπολίτες μου.

Θεωρώ ότι αυτοί που αποφάσισαν πως ο νομός αυτός έχει 3 βουλευτές μόνον, δεν υποτίμησαν εμένα και τη Ν.Δ. αλλά τους συμπολίτες τους.

Το βέβαιο είναι πως ο κόσμος συγκρίνει και κρίνει. Όμως ζητώ επιτέλους κάποιος να αναλάβει και την ευθύνη και να εξηγήσει τους λόγους που υπαγόρευσαν τον ….αποκλεισμό μου.



Με εκτίμηση

Κώστας Κουκοδήμος

Βουλευτής Ν.Πιερίας