Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

ΠΗΓΗ: ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ

Ο δικηγόρος Κώστας Δημόπουλος, πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας, αποτελεί τον εκλεκτό του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για το δήμο Δίου - Ολύμπου. Είναι επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ολύμπια Γη».
Ο νυν δήμαρχος Λιτοχώρου, Θανάσης Τσιφοδήμος, που προέρχεται από τη Νέα Δημοκρατία, κατεβαίνει κόντρα στον Κώστα Δημόπουλο, επικεφαλής του συνδυασμού «Κίνηση ευθύνης για το δήμο Δίου - Ολύμπου». «Τιμήθηκα με την ψήφο των συμπολιτών μου και σεμνύνομαι να πιστεύω πως ως δήμαρχος Λιτοχώρου υπηρέτησα το θεσμό με μετριοπάθεια και ανιδιοτέλεια, χωρίς ηγετικές υπεροψίες. Η πίστη στη διαφάνεια ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της δικής μου ταυτότητας στην ενάσκηση των καθηκόντων μου. Θέλω να κοιτάω στα μάτια όλους τους συμπολίτες μου και ως δήμαρχος Δίου - Ολύμπου, αλλά προπαντός όταν παύσω να είμαι δήμαρχος. Γιατί επαγγελματίας της πολιτικής ούτε υπήρξα ούτε θα γίνω. Ηθελα να θυμούνται όλοι ότι έγινα δήμαρχος για να υπηρετήσω το θεσμό και όχι μετά από αποτυχημένη θεσοθηρία είτε ως υποψήφιος βουλευτής είτε ως υποψήφιος νομάρχης. Κοντολογίς, δεν έψαχνα για ένα ρόλο, όπου κι αν τον έβρισκα. Επέλεξα το ρόλο μου στην αυτοδιοίκηση, τον υπηρέτησα χωρίς σκιές και αυτό αποτελεί την παρακαταθήκη μου σήμερα», υπογραμμίζει ο κ. Τσιφοδήμος.