Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

«Είμαι περήφανη για τα οπίσθιά μου»


Απόλυτα ικανοποιημένη και περήφανη για τα οπίσθιά της δηλώνει για ακόμη μια φορά η 30χρονη Kim Kardashian, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Cosmopolitan.

Η Kim, η οποία προσφάτως αρραβωνιάστηκε με τον αγαπημένο της, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Είμαι κατά το ήμισυ καταγωγή από την Αρμενία επομένως ο πισινός μου προέρχεται από την πλευρά του μπαμπά μου. Είναι λίγο μεγαλύτερος από άλλους και για αυτό το λόγο χρειάζεται περισσότερη γυμναστική. Προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατό για να τον γυμνάσω».

Η γνωστή τηλεπερσόνα απάντησε φυσικά και σε όλους εκείνους του κακεντρεχείς που διαδίδουν φήμες σχετικά με την… «γνησιότητα» των προσόντων της, τονίζοντας πως όλο αυτό που βλέπουμε στο πίσω μέρος του σώματός της είναι καθόλα φυσικό και δεν έχει παρέμβει η επιστήμη.


Με λίγα λόγια, η Kim ξεκαθαρίζει πως δεν έχει προσθέσει εμφυτεύματα σιλικόνης και απαντά στα δημοσιεύματα λέγοντας πως όλα όσα γράφονται είναι γελοία.

«Είμαι περήφανη για τον πισινό μου και είναι όλος δικός μου. Δεν έχω κάνει επέμβαση», τονίζει και παραδέχεται πως στο παρελθόν είχε κάνει Botox προσθέτοντας πως ούτε στη μύτη της έχει κάνει επέμβαση: «Δεν κάνω ενέσεις, μου αρέσει η εμφάνισή μου».