Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Νίκος Παπανδρέου:" Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως γιός του (Ανδρέα Παπανδρέου). Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικάνικη

Για ποια πατρίδα τη δική σου ή τη δική μας ?


Το τελευταίο διάστημα υπάρχει μια επικοινωνιακή καταιγίδα που βασίζεται στη λέξη "πατρίδα."
Από τη μια βλέπουμε να προωθείται μια απαξίωση σε έννοιες όπως πατριωτική οικονομία,
πατριωτική οικολογία .....αν θέλετε, με σκοπό την υποβάθμιση της έννοιας της και
από την άλλη όλο και πιο συχνά τη λέξη "πατρίδα" την χρησιμοποιούν άνθρωποι που ποτέ
δεν την είχαν χρησιμοποιήσει στη ζωή τους, με προφανή σκοπό την αποδοχή τους από την κοινωνία.



Τέτοιο παράδειγμα είναι ο αδελφός του Πρωθυπουργού κ. Νίκος Παπανδρέου.

Ο άνθρωπος που είχε προτείνει με άρθρο του να διδάσκεται στη μέση εκπαίδευση αντί του
Παπαδιαμάντη, ο Χάρυ Πότερ.
Ο πρωθυπουργικός αδελφός που στην προσπάθειά του να απαντήσει στα εύλογα ερωτήματα
σχετικά με το ρόλο του, την εμπλοκή του σε διακρατικές συνομιλίες και τα ταξίδια του με το πρωθυπουργικό
αεροσκάφος, μας είχε δώσει απάντηση μέσω του συγκροτήματος ΔΟΛ:
"Ακόμα και τούμπες είμαι πρόθυμος να κάνω προκειμένου να βοηθήσω την πατρίδα μου".
Βέβαια καλό θα ήταν ο πρωθυπουργικός αδελφός (κατ΄άλλους άτυπος πρωθυπουργός) να μας απαντήσει πότε
ανακάλυψε την έννοια της πατρίδας?

Διαβάζω στο περιοδικό NEMECIS Ιαν-Φεβρ. 2004, σελ. 98-99 όπως επίσης και σε πρόσφατη αναδημοσίευση
στο βιβλίο "Η Ελλάδα Αιμοραγεί", έκδοση 2008, την επιστολή- προς τη φίλη του Χριστίνα Βάρντ- όπου μεταξύ
άλλων γράφει ο κ. Νίκος Παπανδρέου:
"Δεν ξέρω αν σου μίλησε ο Γουόλτερ για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας.
Γεννημένος στο Σαν Φραντσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα. Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι
ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1990. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου
είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για μια ακόμη φορά.
Ο αδελφός μου (σ.σ σημερινός πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου) είναι βουλευτής με το πνεύμα της
δεκαετίες του 1960. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις.
Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση
ως γιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικάνικη καρδιά".
Κατόπιν τούτων όπως καταλαβαίνετε οι τούμπες που είναι πρόθυμος να κάνει ο κ. Ν. Παπανδρέου, προκειμένου
να βοηθήσει την πατρίδα του, αποκτούν άλλο νόημα.

Υπενθυμίζω ότι ο κ. Ν. Παπανδρέου διετέλεσε σύμβουλος στο ΥπουργείοΑγαίου και σύμβουλος Στο Ελληνικό
Υπουργείο Εξωτερικών, με κρατικό αυτοκίνητο, με κρατικούς φύλακες και τις ανάλογες αποδοχές, όταν
ο αδελφός του (σημερινός πρωθυπουργός) ήταν Υπουργός Εξωτερικών. Ήταν η εποχή που - κατά δήλωση
Πάγκαλου- στο Υπουργείο ομιλείτο η Αμερικάνικη αντί της Ελληνικής γλώσσας.