Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Ο Θεόδωρος Πάγκαλος τελικά πουθενά δεν περνά απαρατήρητος.


Ο Θεόδωρος Πάγκαλος τελικά πουθενά δεν περνά απαρατήρητος. Το Σάββατο το βράδυ έγινε "στόχος" αγανακτισμένου ζευγαριού σε ταβέρνα στην Τζιά και συγκεκριμένα στην ταβέρνα του Σίμου.Ο Πάγκαλος έτρωγε μαζί με 4 ακόμη άτομα όταν πλησίασε το τραπέζι τους ένα νεαρό ζευγάρι.
Η κοπέλα είπε με αυστηρό ύφος στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης...



«Εγώ κ. Πάγκαλε έχω διορισθεί με το ΑΣΕΠ. Δεν τα φάγαμε μαζί. Γιατί μου κόβετε τα λεφτά μου;». Συνέχισε και ο συνοδός της λέγοντας: «ξεπουλάτε την πατρίδα».

Ο Πάγκαλος απάντησε με την ερώτηση «μόνος μου τα κάνω εγώ αυτά;» για να πάρει την απάντηση από τον νεαρό άνδρα πως είναι «μέρος του συστήματος». Ένας άνδρας από μία διπλανή παρέα είπε «αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό. Έχουν δικαίωμα να κάτσουν να φάνε. Άφησε τους να φάνε μία μπουκιά και μην τους ψηφίζεις».