Υπάρχουν πολλά προβλήματα στο κτήριο στο οποίο στεγάζεται το σχολείο τα οποία πρέπει να διορθωθούν άμεσα, πριν την έναρξη των μαθημάτων. Το διδακτήριο είναι σε κακή κατάσταση, με αποτέλεσμα να ανακύπτουν συχνά προβλήματα, που δυσχεραίνουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Στο χώρο των τουαλετών εντός του κτηρίου δεν υπάρχει θέρμανση, οι πόρτες είναι ξεχαρβαλωμένες (μία είναι τελείως ξηλωμένη), τα υδραυλικά έχουν πρόβλημα και, όταν βρέχει, λόγω του γεγονότος ότι έχουν χτιστεί πρόσθετα στο κυρίως κτήριο και δεν υπάρχει στέγη, τρέχει νερό στην πόρτα της εισόδου με αποτέλεσμα τα παιδιά να βρέχονται. Οι σωλήνες της αποχέτευσης είναι εκτεθειμένοι (στην αυλή) και κάποιοι έχουν σπάσει στο παρελθόν σε ώρες εκτός της λειτουργίας του σχολείου.

Στην αίθουσα της Α΄ τάξης στο δυτικό τοίχο (προς τις τουαλέτες), έχει συμβεί καθίζηση αρκετών εκατοστών με αποτέλεσμα να υπάρχει ρωγμή στο πάτωμα και σχεδόν όλος ο τοίχος έως το ύψος των 90 εκ. να έχει υγρασία, μούχλα και κατεστραμμένο σοβά (η μούχλα διορθώθηκε αλλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι του χρόνου θα είναι στην ίδια κατάσταση). Το πρόβλημα πιθανό να ανακύπτει λόγω της κλίσης του εδάφους στην αυλή, η οποία, όταν βρέχει, οδηγεί μεγάλη ποσότητα νερού προς τα θεμέλια στον συγκεκριμένο τοίχο.

Σχεδόν σε όλο το ταβάνι υπάρχουν ίχνη υγρασίας που πιθανό να προέρχονται από σπασμένα κεραμίδια ή κακοτεχνίες στη στέγη. Επίσης στη στέγη του λεβητοστάσιου υπάρχει μια τρύπα και σκόρπια κεραμίδια πράγμα που αυξάνει την πιθανότητα για περισσότερες ζημιές.

Σε όλο σχεδόν το παλιό τμήμα του κτηρίου τα πατώματα (μάρμαρο Καβάλας) χρειάζονται γυάλισμα (το γυάλισμα που έγινε ήταν βιαστικό λόγω έλλειψης χρόνου και είναι βέβαιο ότι πρέπει να ξαναγίνει) διότι είναι πολύ βρώμικα με αποκρουστική όψη και δίνεται η αίσθηση ότι ο χώρος δεν είναι ποτέ καθαρός. Έτσι, είναι ακόμη πιο δύσκολο να πείσουμε τα παιδιά να τηρούν την καθαριότητα και να σέβονται το χώρο.

Το κτήριο έχει διαφορετικά επίπεδα ύψους στο εσωτερικό του, λόγω του γεγονότος ότι έχει χτιστεί με συνεχείς προσθήκες και πρέπει να γίνουν κάποιες επεμβάσεις στο χώρο εκεί που υπάρχουν «σκαλοπάτια» ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος.

Όλες οι αίθουσες έχουν μικρά προβλήματα:

Ζημιές στους σοβάδες, ανάγκη για διορθώσεις στο βάψιμο, καλοριφέρ που πρέπει να διορθωθούν (η υγρασία θα ξαναδημιουργήσει τις ζημιές). Οι αίθουσες που έχουν βόρειο προσανατολισμό είναι όλες σκοτεινές και ακόμη και τις ημέρες με έντονη ηλιοφάνεια το μάθημα γίνεται υποχρεωτικά με τα φώτα αναμμένα. Το χειρότερο πρόβλημα υπάρχει στην αίθουσα της Α΄ Δημοτικού.

Το παλιό κτήριο των τουαλετών που βρίσκεται δυτικά του κυρίως κτηρίου χρειάζεται επειγόντως διορθώματα στο σοβάτισμα και βάψιμο. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εντύπωση που δίνει (και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει κανείς μπαίνοντας στο κέντρο του οικισμού) είναι ότι «πρέπει να γκρεμιστεί». Η αλήθεια είναι ότι χρησιμεύει όταν γίνονται εκδηλώσεις το καλοκαίρι στο προαύλιο του σχολείου και πρέπει να συντηρηθεί.

Στην αυλή δεν υπάρχουν καλάθια για τα σκουπίδια με αποτέλεσμα να γεμίζει με απορρίμματα. Επίσης, πέρυσι χύθηκε μεγάλη ποσότητα πετρελαίου στην αυλή με αποτέλεσμα ένα μέρος της ασφάλτινης επίστρωσης μετά από τις ζέστες του καλοκαιριού να φθαρεί και να καταστεί επικίνδυνο.

Με βάση όλα τα παραπάνω, απο την δημοσιογραφική έρευνα πρέπει ο Δήμος να φροντίσει πριν την έναρξη των μαθημάτων να διορθωθούν τα παραπάνω προβλήματα, ώστε τα παιδιά να έχουν την αίσθηση ότι φοιτούν σε ένα χώρο αξιοπρεπή, που πρέπει να είναι γι' αυτά ένα δεύτερο σπίτι και να τους εμπνέει καλή διάθεση, αγάπη για μάθηση και σεβασμό στη δημόσια περιουσία.