Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΡΕ ΤΟΝ ΦΟΥΚΑΡΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ!!

"Ο ΕΝΤΡΟΜΟΣ ΠΑΥΛΑΚΙΑΣ-ΣΑΥΡΑΚΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΦΟΥΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ".
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΥΜΗΔΗΣ: (Γελώντας) Παύλε δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι μας κηρρύτεις τον ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ, διότι αν το ισχυρίζεσαι αυτό σημαίνει ότι γνωρίζεις τον ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ έτσι δεν είναι;
ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ: (Μυριζόμενος την καταστροφή και το διαλεκτικό "κλείσιμο"). Τον γνωρίζω δια του Πνεύματος, όλοι μπορούν να γνωρίσουν τον Θεό δια του Πνεύματος το οποίον αυτός αποστέλλει εις τους εκλεκτούς αυτού (αρλούμπες).
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΥΜΗΔΗΣ: (Γελώντας) Εννοείς ότι ο Θεός Οργανισμός Σύμπαν ως Μέγιστη Οντότητα ασχολείται και αποστέλλει ειδικά μηνύματα εύνοιας στις Ελάχιστες Οντότητες όπως εμείς; Δηλαδή ο Συμπαντικός Οργανισμός δείχνει εύνοια στα μισά κυτταρά του και τα άλλα μισά τα αποστρέφεται;
ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ: Ποιος θεός Σύμπαν και ποια Κύτταρά του, εγώ σας μιλάω για τον Θεό που δημιούργησε το Σύμπαν και τα Αστέρια και τη Γη και τους ανθρώπους.
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΥΜΗΔΗΣ: Ισχυρίζεσαι δηλαδή ότι ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ Συμπαντικός Οργανισμός δημιουργήθηκε από άλλον Θεό που υπήρχε όταν ακόμη δεν υπήρχε ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ;
ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ: Το Σύμπαν δεν είναι Οργανισμός Νοήμων, είναι νεκρή μηχανική κατασκευή αυτού του Θεού [βλ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΒΡΑΙΟΣΑΞΟΝΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ] που όπως πολύ σωστά είπατε προυπήρχε του Σύμπαντος [Αστέρων, Πλανητών και ανθρώπων]
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΥΜΗΔΗΣ (Απευθυνόμενος με σιγανή φωνή στους γύρω του) Αυτός εδώ είναι βαρεμένος σφόδρα, τώρα θα γελάσουμε. (Δυνατά στον Παύλο). Αν ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ που εννοείς προυπήρχε του δικού μας ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΘΕΟΥ και μάλιστα τον κατασκεύασε, τότε Παύλε ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ που μας κηρύττεις δεν είναι εκείνος προς τιμήν του οποίου αφιερώσαμε βωμόν ΤΩ ΑΓΝΩΣΤΩ ΘΕΩ. Διότι ο ιδικός μας ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ Νοήμον Σύμ-παν [ΟΡΦΙΚΟΣ ΠΑΝ-ΑΣ] είναι Αυτοδημιούργητος και εκ Ταυτότητος και εξ Ορισμού Άγνωστος λόγω του ότι τα αισθητήριά μας Οράσεως δεν επαρκούν να εξερευνήσουν τα Όρια του. Γιατί λοιπόν ενώ ήξερες τις απόψεις μας προσπάθησες να περάσεις τον ιδικό σου ΆΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ μέσα από τον Βωμό του ιδικού μας ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΘΕΟΥ; Ή μήπως δεν ήξερες τις απόψεις μας πριν ανεβείς σ' αυτό το βήμα;
ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ: (Ζαλισμένος από το Διαλεκτικό Πλήγμα) Ξέρετε άνδρες Αθηναίοι ... εγώ δεν ... θέλω να πω, να πως να το πω, δηλαδή να, είναι εντυπωσιακό ότι εν πάσει περιπτώσει Άγνωστον Θεόν κηρύττω εγώ, Άγνωστον Θεόν τιμάτε εσείς, αυτό αποδεικνύει ότι υπάρχουν κοινά σημεία στη Φιλοσοφία μας.
ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ: (Πέφτουν στο δάπεδο του βράχου από τα γέλια και φωνάζουν) Ναί, ναί έχεις δίκηο, σωστά ομιλείς. Πες μας κι άλλα τέτοια.
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΥΜΗΔΗΣ: (Απευθυνόμενος προς το πλήθος) Άνδρες Αθηναίοι Ντροπή!!! Εδώ φιλοξενούμεν τον αγαπητόν Φιλόσοφον Παύλον εκ Ταρσού της Κιλικίας και ωφείλομεν αν μη τι άλλο να τον αφήσουμε να ομιλήσει.
ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ: (Συλλαβόντες την ειρωνεία του Πολυμήδη και γελώντες γέλωτα μέγα) Ναί να ομιλήσει, διατί να μην ομιλήσει, φέρτε του κωμωδούς του Αριστοφάνους ρε για να δουν πως να βγάζουν γέλιο, βαρεθήκαμε τις τετριμένες ηθοποιίες τους. Ρε, πως ξέπεσε ετούτος στην Αθήνα; Από ναυάγιο;
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Πολυμήδη άφησε τον σε μένα διότι έτσι που το ρίχτηκες διαλεκτικώς τον γελοιοποίησες πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να κινδυνεύσουμε να τον χάσουμε. Θέλει ποιο αργά, να το γλεντήσουμε ακόμα δια έξη κλεψύδρες. (Προς τον Παύλο ευρισκόμενο εις άθλιαν κατάσταση). Αγαπητέ Παύλε μη δίδεις σημασία εις το Πλήθος, είναι αγροίκον και απαίδευτον εις την υψηλήν φιλοσοφίαν. (Προς το πλήθος) Παύσατε να γελάτε ω απαίδευτοι εν ονόματι του Ξενίου Διός.
ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ: (Σιωπούν μυριζόμενοι τον ελιγμό του Λεόντιχου).
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Παύλε, ας ξαναγυρίσουμε στην αρχική σου δήλωση ότι "Γνωρίζεις τον δικό σου έστω ΆΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ και επειδή τον γνωρίζεις τον κηρύττεις, τον γνωρίζεις δε από το πνεύμα που αυτός σου έστειλε. Δηλαδή αυτόν τον Θεό εσύ δεν το είδες ποτέ;
ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ: Όχι δεν τον είδα ποτέ διότι είναι γεγραμμένον "ουδείς δύναται να ίδη τον Θεόν και να ζήσει".
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Αυτό ποιός το έγραψε ο ίδιος ο Θεός;
ΠΑΥΛΟΣ: Όχι το έγραψαν οι προφήτες.
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Και στους προφήτες ποιος το είπε;
ΠΑΥΛΟΣ: Τους το είπε ο Θεός.
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Ώστε οι προφήτες γνώρισαν τον Θεό και δεν πέθαναν όπως πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τον κανόνα που είπες;
ΠΑΥΛΟΣ: Όχι δεν πέθαναν. Τον γνώρισαν τον θεό δι'ενυπνίων και διά του πνεύματος του Αγίου. Δεν τον είδαν ποτέ στην όψη, διότι είναι γεγραμμένον...
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Ξέρω το είπαμε αυτό. Ώστε στην προσωπική σου σχέση με τον Θεό που κατ'εσέ κατασκεύασε το Σύμπαν, και στην σχέση προφητών με τον θεό αυτό, τα δικά σου αισθητήρια και τα αισθητήρια των προφητών δεν είδαν και δεν άκουσαν ποτέ τον Θεό.
ΠΑΥΛΟΣ: Έτσι είναι, εκτός από τον Μωυσή ο οποίος άκουσε τον Θεό με γυρισμένη την πλάτη και τον Αβραάμ και τον Λώτ οι οποίοι είδαν τρεις εκπροσώπους του Θεού πριν καταστραφούν τα Σόδομα και Γόμορα.
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Παύλε όταν κάποιος μου μιλάει από πίσω ή μου στέλνει τρείς αντιπροσώπους, αυτός ο κάποιος μπορεί να ισχυρισθεί ότι είναι ο οιοσδήποτε, είναι έτσι ή όχι; Όταν πάλι αυτός ο κάποιος μου στέλνει ενύπνια μπορεί και πάλι να ισχυρισθεί ότι είναι ο οιοσδήποτε. Επομένως με τις έμμεσες αυτές ψευδοεμφανίσεις ο οιοσδήποτε μπορεί να ισχυρισθεί ότι είναι ο οιοσδήποτε, είναι έτσι ή δεν είναι; Αν δεν είναι έτσι, τότε τα δικαστήρια μας στην Αθήνα και τα δικαστήρια σας στην Ταρσό της Κιλικίας θα εδίκαζαν και θα κατεδίκαζαν και θα αθώωναν τους κατηγορουμένους, δεχόμενα ως έγκυρες μαρτυρίες, τα ενύπνια, τις φωνές με γυρισμένη την πλάτη και τις καταθέσεις των μαρτύρων μέσω τριών αντιπροσώπων τους, είναι έτσι ή όχι;
ΠΑΥΛΟΣ: Ωφείλω να συμφωνήσω.
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Επομένως πως εσύ και οι προφήτες τους οποίους επικαλείσαι, είσθε βέβαιοι ότι τα ενύπνια και οι όπισθεν φωνές που ακούσατε ή είδατε προέρχονται από τον Άγνωστο Θεό σας τον οποίο είναι αδύνατον να δείτε; Γνωρίζεις ότι υπάρχουν πολλοί θεοί εκ των οποίων ολίγοι έχουν ελεγχθεί από άλλους θεούς επειδή χρησιμοποίησαν δόλο μεταξύ των και εναντίον θνητών; Πως μπορούμε να είμεθα βέβαιοι ότι οι μαρτυρίες των ενυπνίων και των όπισθεν φωνών και των μακρόθεν μεταβιβάσεων σκέψεως ή "αγίου πνεύματος" όπως το ορίζεις, προέρχονται από θεούς που είναι πραγματικώς αυτοί που δηλώνουν ότι είναι;
ΠΑΥΛΟΣ: Ορθώς ομιλείς αλλά εμείς έχομεν την προσωπικήν εμπειρίαν της Αναστάσεως του Υιού του Θεού Ιησού Χριστού , τον οποίον όπως σας είπα προηγουμένως στην ομιλία μου ανέστησε ο Θεός εκ νεκρών. Αυτός ο Υιός του Θεού μας εβεβαίωσε και μας εγνώρισε τον Πατέρα του Θεό [δημιουργού] του Σύμπαντος.
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: (Προς Αθηναίους γελώντες με δάκρυα και λυγμούς) Σας παρακαλώ ω άνδρες Αθηναίοι, ολίγη σοβαρότης. (Προς Παύλον) Μην δίδεις σημασίαν εις τους αμύητους αυτούς βαρβάρους. Τα περί του Υιού του Θεού θα τα συζητήσουμεν στην συνέχεια, αν και προς το παρόν προσθέτουμε τον υποτιθέμενον Υιόν στους τρείς αντιπροσώπους και επομένως έχομεν τέσσερις εκπροσώπους, του Θεού, έτσι δεν είναι; Δηλαδή εξακολουθούμε ακόμη να μην βλέπουμε τον αποστέλοντα αλλά μόνον απεσταλμένους εκ των οποίων ο ένας είναι υιός του αποστέλοντος. Δηλαδή ευρισκόμεθα ακόμα εις το ίδιο σημείο στο οποίο η ύπαρξη του αποστέλλοντος βεβαιώνεται αυτή τη φορά από τέσσερις αντί τριών μαρτύρων. Αυτή τη στιγμή ας υποθέσουμε ότι γίνεται δίκη περί υπάρξεως ή όχι ενός προσώπου το οποίο κανείς δεν είδε και εκ ταυτότητος είναι αδύνατον να το δεί. Παρουσιάζεσαι συ Παύλε και βεβαιώνεις ότι το πρόσωπο αυτό υπάρχει, δηλαδή ότι ο Θεός που κατασκεύασε το Σύμπαν υπάρχει. Είσαι μόνον ένας Μάρτυς και το δικαστήριο σε ερωτά "είσαι αυτόπτης" Μάρτυς; Απαντάς "όχι, είμαι Μάρτυς εξ ακοής άλλων Μαρτύρων, τεσσάρων Μαρτύρων οι οποίοι παρουσιάσθηκαν ως εκπρόσωποι αυτού του Θεού. Αυτούς τους τέσσερις εκπροσώπους τους έχεις ιδεί εσύ Παύλε;
ΠΑΥΛΟΣ: (με ύφος παγιδευμένης αλεπούς) "όχι δεν τους είδα εγώ. Τους τρεις τους είδε ο Αβραάμ πριν δύο χιλιάδες έτη και τον Υιόν του Θεού τον είδαν οι Μαθητές του στην Ιουδαία πριν από είκοσι έτη και μου μίλησαν γι'αυτόν. Αλλά και εγώ εγνώρισα τον Υιόν του Θεού επειδή με ετύφλωσε εξ αποστάσεως και κατόπιν με ιάτρευσε πάλιν εξ αποστάσεως, δια να πιστέψω.
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Άνδρες Αθηναίοι σας ερωτώ τι το φαιδρόν ακούτε και γελάτε.
(Προς τον Παύλο). Παύλε 2.000 έτη διαιρούμενα δια τριάντα έτη μιας γενεάς μας κάνει εξήντα και έξη, επομένως η πληροφορία περί τριών εκπροσώπων έχει φθάσει ως την Αθήνα μέσω εξήντα και έξη προφορικών ή γραπτών μεταβιβάσεων άρα μέσω 66 προσώπων και άρα δικαστικώς αυτή η μαρτυρία θεωρείτε άκυρη.
Για τον Υιόν του Θεού είσαι Μάρτυς εκ μεταφοράς. Δηλαδή κάποιος ισχυρίζεται ότι είναι ο Υιός του Θεού, κάποιοι τον ακούνε να το ισχυρίζεται, και το μετέφεραν σε σένα. Δηλαδή αν το δικαστήριο σε δεχθεί ως ειλικρινή, έχεις να καταθέσεις αυτό που σου είπαν ότι τους είπε. Στην Ταρσό της Κιλικίας εργαζόσουν ως Νομομαθής. Τι θα έκανες λοιπόν αν είχες να αξιολογήσεις τέτοιες μαρτυρίες εκ δευτέρας έως εξηκοστής έκτης μεταφοράς; Είναι δεκτές τέτοιες μαρτυρίες από τους Νόμους της Ταρσού;
ΠΑΥΛΟΣ: Όχι δεν είναι, εδώ απαιτείται πίστις.
ΛΕΟΝΤΙΧΟΣ: Ο Χώρος που τώρα πατάς Παύλε δεν είναι χώρος τυφλής πίστεως αλλά χώρος Δίκης όλου του Επιστητού, δηλαδή Χώρος της Λογικής και της Γνώσεως. Άνευ αποδεικτικών στοιχείων τίποτα δεν γίνεται εδώ δεκτό. Και έαν στο βήμα αυτό απορρίπτουμε θεωρίες μη αποδείξιμες συμπολιτών μας, γιατί θα έπρεπε να δεχθούμε τις αναπόδεικτες θεωρίες ενός Ξένου όπως εσύ του οποίου δεν γνωρίζουμε τα κίνητρα, αν και υποτευόμεθα ότι είναι κίνητρα Γεφυραίων εφ'όσον ανέφερες την Ιουδαία. Άλλωστε σε έχουν δει πολλοί να εισέρχεσαι εις τον Ναόν των Γεφυραίων όπου δεν αφήνουν να εισέλθει κανείς μη Γεφυραίος. (Πράγματι στο ιζ' 17 Πράξεις των Αποστόλων, αναφέρεται ότι ο Παύλος "διελέγετο λοιπόν εν τη συναγωγή των Ιουδαίων (εν Αθήναις). Απαγορεύεται από τους νόμους των εβραικών Συναγωγών να εισέλθει σ'αυτές και να διδάξει λειτουργός άλλης θρησκείας. Επομένως ο Παύλος εισήλθε στην εβραική συναγωγή των Αθηνών με διαταγή του Ραββίνου διότι απλούστατα εθεωρείτο και ήταν λειτουργός της Εβραικής Θρησκείας. Μέσα στις Συναγωγές διετάχθη μέρος των Γεφυραίων να "ασπασθή" τον Χριστιανισμό ώστε να προχωρήσει το Σιωνιστικό σχέδιο μέσω του κρυπτοσιωνιστικού και φαινομενικά αντισιωνιστικού χριστιανισμού, με σκοπό την παραπλάνηση των Ελλήνων.")
Η συνέχεια και το τέλος στην αρχή του νήματος.
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ -----> ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗ
-----> ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ
««ΚΟΣΜΟΝ ΤΟΝΔΕ, ΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ, ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΘΕΩΝ ΟΥΤΕ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΠΟΙΗΣΕΝ, ΑΛΛ' ΗΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΕΣΤΙΝ ΚΑΙ ΕΣΤΑΙ. «ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΣΔΕ ΕΣΤΙ» ΠΥΡ ΑΕΙΖΩΟΝ, ΑΠΤΟΜΕΝΟΝ ΜΕΤΡΑ, ΚΑΙ ΑΠΟΣΒΕΝΝΥΜΕΝΟΝ ΜΕΤΡΑ»».
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
Τον παροντα ΚΟΣΜΟ- ΣΥΜΠΑΝ, ο οποιος ειναι ο ιδιος για ολα ανεξαιρετως τα ΟΝΤΑ - ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ, δεν το δημιουργησε κανεις. Ουτε απο τους θεους ουτε απο τους ανθρωπους, αλλ' υπηρχε παντοτε και υπαρχει και θα υπαρχει. «Ο παρον ΚΟΣΜΟΣ - ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ» αιωνιως ζωντανο Πυρ, το οποιο αναπτει με ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ και σβυννει με ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.
ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ:
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΕΟΣ «ητοι ταχεως κινουμενη οντοτητα» ΟΥΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΝΤΟΤΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ.- «Το παρον τοπικο Συμπαν ειναι» ΑΙΩΝΙΩΣ ΖΩΝΤΑΝΟ «ητοι αιωνιως κινουμενο - ταλαντουμενο» ΠΥΡ «ητοι στατικως δωδεκαεδρος "ΑΙΘΗΡ" ως το ελαχιστο σωματιδιο Υλης» ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΒΥΝΝΕΙ «ητοι υποκειται σε ΜΗ-ΑΛΜΑΤΙΚΕΣ, και σε ΑΛΜΑΤΙΚΕΣ συντηξεις ενρηξεις ως Αλματικες-Φραγματικες Διαστατικες Συμπυκνωσεις Υλης» ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ «συντηξεως ατομων», ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΒΕΙ «ητοι υποκειται σε Αλματικες ημι-Αλματικες και Αλματικες Ματαστοιχειωσεις ή Εκρηξεις ως Αλματικες- Φραγματικες Διαστατικες Αραιωσεις Υλης» συμφωνως με ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ «πυρηνικης εκρηξεως ατομων».
ΣΗΜ:
Για την αρχαια Ελληνικη Αστροφυσικη και Πυρηνικη Φυσικη ο "ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΟΣ ΑΙΘΗΡ ΠΕΝΤΑΓΩΝΙΚΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ", οταν αυτος ειναι ακινητος ητοι μη ταλαντουμενος, θεωρειτε "ΜΗ ΩΝ" δηλαδη ανυπαρκτος, δηλαδη "ΜΗΔΕΝ ΥΛΗ". Οταν αυτος κινειται θεωριται "ΩΝ" δηλαδη υπαρκτος. ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΑΡΧΗ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΥ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΘΗΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΡΕΙ ΥΛΗ ΕΚ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ, μεσω ταυτισεως του διπολου "ΑΙΤΙΟ - ΑΙΤΙΑΤΟ" (ιδε ταυτοτητες και θεωρηματα Προκλου, τελευταιου διοικητου Ακαδημιας Πλατωνος 500μ.χ.)
ΤΜΗΜΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Ο.Ε.Α.
ΜΕΣΩ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡ.ΧΡ. ΓΙΑΝΝΗ
ΒΟΛΟΣ