Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Το βίντεο με τον τραγουδιστή - σωσία του Βενιζέλου κάνει θραύση στο YouTube.





και αναρωτιέμαι πως θα αντιδρά ο καλλιτέχνης στα πειράγματα σχόλια των Ελλήνων θαυμαστών του, μια και αυτό το διάστημα δίνει (ή έχει δώσει) δύο συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Έχω δει τουλάχιστον 15 φορές την αρχή του βίντεο, δηλαδή τη στιγμή που ο Steve Grimmett γυρνάει προς την κάμερα και γελάω κάθε φορά.

Παρένθεση: Όταν ήμουν πιτσιρικάς, επειδή ήμουν τρομερά αδύνατος και τα αυτιά μου φαινόντουσαν ακόμα πιο πεταχτά, με παρομοίαζαν με τον παλιό μπασκετμπολίστα του ΠΑΟΚ, Ζόραν Σάβιτς, καθώς επίσης και με τους Ευθύμη Μπακατσιά και Ευθύμη Ρεντζιά. Αρκετοί δε είναι αυτοί που μου είπαν ότι φυσιογνωμικά (και σε στυλ) τους θυμίζω… αυτόν!

Επιστρέφουμε στον χεβιμεταλά φίλο μας. Ο Steve Grimmett λοιπόν, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Ελλάδα, ακούει συνέχεια το όνομα «Venizelos», κάτι που τον έχει εκνευρίσει. Όχι άδικα, καθώς το δούλεμα πέφτει σύννεφο. Ακόμα και στο προφίλ του στο Facebook: