Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ: ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ.


Αγαπητοί φίλοι και φίλες, νέοι και νέες της Πιερίας
Η μεγάλη ώρα έφτασε.Την Κυριακή 6 Μαΐου, κρίνεται το παρόν και το μέλλον του τόπου. Το παρόν και το μέλλον της Ελλάδας, της νέας γενιάς, των παιδιών μας.

Μπήκα σε αυτόν τον αγώνα τον καλό, με ενθουσιασμό και ελπίδες.
Με ένα όνειρο: πως όλοι μαζί, αν ενώσουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα. Να κάνουμε νέο ξεκίνημα, νέα αρχή. Να ξανακάνουμε της Ελλάδα και τους Έλληνες δυνατούς. Να ξανακερδίσουμε τη θέση μας στην ιστορία και τον πολιτισμό.
Δε μπορούσα να παραμένω θεατής των αρνητικών εξελίξεων.
Δε μπορούσα να βλέπω την πατρίδα μου και τους Έλληνες να ταπεινώνονται, να καταπατούνται τα δικαιώματα, οι κατακτήσεις, η αξιοπρέπεια, η περηφάνια.

Έχοντας στο νου τα λόγια του Καζαντζάκη «Το πρώτο χρέος, εκτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα,είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το δεύτερο, να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους. Το τρίτο σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο, τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει»,μπήκα στον αγώνα. Να δώσω τη μάχη για το κοινό καλό. Για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ και την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ του τόπου μας.

Κατέθεσα την ψυχή μου, όλες μου τις δυνάμεις,την αγάπη μου για την πατρίδα και τον συνάνθρωπο. Δε μοίρασα εφήμερες υποσχέσεις.
Το μόνο που υποσχέθηκα ήταν να νικήσουμε τους εαυτούς μας.
Να σηκωθούμε από τον καναπέ. Από την απραξία και τη σιωπή. Να αποφασίζουμε εμείς για εμάς. Και το καταφέραμε.

Η Ιδρυτική Διακήρυξη των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ένωσε όλους όσοι είχαμε τις ίδιες ανησυχίες.
Η Εθνική Αντιπρόταση, το κυβερνητικό μας πρόγραμμα μας έδωσε την ελπίδα με πραγματικές λύσεις.
Λύσεις εθνοκεντρικές.
Λύσεις ανθρωποκεντρικές.
Στην πορεία αυτή ΕΝΩΜΕΝΟΙ γίναμε πολλοί… Σηκώσαμε ψηλά την ελληνική σημαία, παραμερίζοντας τις κομματικές ταμπέλες του παρελθόντος.
Τώρα παλεύουμε για το μεγάλο ΌΧΙ στο μνημόνιο και στις τραγικές συνέπειες που οδηγεί τη χώρα μας.
Παλεύουμε και για το μεγάλο ΝΑΙ. Ναι στους αγώνες. Ναι στην αλλαγή. Ναι στην προοπτική.

Πιστεύω ακράδαντα ότι δεν υπάρχει τίποτε αδύνατο γι’ αυτόν που θα προσπαθήσει. Και προσπαθήσαμε όλοι μαζί για το μεγάλο στόχο.
Η προεκλογική πορεία ολοκληρώθηκε.
Τα μηνύματα νίκης έρχονται από κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Από κάθε γωνιά της Πιερίας.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Ήρθε τώρα η ώρα που πρέπει να κάνουμε το χρέος μας απέναντι στα παιδιά μας. Και θα το κάνουμε μαζί, με την ψήφο μας σ΄ αυτές τις κρίσιμες εκλογές.

Με τη δική σου ψήφο, με την εμπιστοσύνη σου, δώσε μου τη δύναμη να συνεχίσω αυτόν τον αγώνα μέχρι την τελική δικαίωση, για να γίνει πράξη το όραμά μας.
Να είσαι σίγουρος ότι θα τιμήσω την ψήφο σου.
Να είσαι σίγουρος ότι θα σε κάνω περήφανο για την επιλογή σου.
Να είστε σίγουροι ότι ΕΝΩΜΕΝΟΙ θα πετύχουμε.

Αύριο μπροστά στην κάλπη, θυμήσου την ευθύνη:
«Ν’ αγαπάς την ευθύνη
να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
θα σώσω τον κόσμο.
Αν χαθεί, εγώ θα φταίω».
Αυτή η νίκη είναι δική σου
ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
Υποψήφιος Βουλευτής Πιερίας