Οι μη αυθεντικοί χρήστες ανήκουν σε ... τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Το 4,8% είναι διπλά προφίλ του ίδιου προσώπου, το 2,4% αφορά λογαριασμούς που έχουν δημιουργήσει διάφοροι χρήστες για μία εταιρία, ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή το…αγαπημένο κατοικίδιο ζωάκι τους, ενώ το 1,5% είναι χρήστες που θεωρούνται «ανεπιθύμητοι» και συνήθως έχουν δημιουργήσει κάποιο προφίλ μόνο και μόνο για να στέλνουν μηνύματα «spam» ή άλλο περιεχόμενο.
Η εκτίμηση αυτή, η οποία περιέχεται σε έγγραφα που κατέθεσε το κοινωνικό δίκτυο στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, σύμφωνα με το BBC, έρχεται σε μία εποχή που αυξάνει η ανησυχία για την αξία του δικτύου στο πεδίο του μάρκετινγκ και της στοχευμένης διαφήμισης. Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι πάνω από 83 εκατ. «χρήστες» στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτοι ή άχρηστοι για τους διαφημιστές.