Τα ψηφιακά νέα έχουν ξεπεράσει εφημερίδες και ραδιόφωνα
Η μεταμόρφωση του αμερικανικού ειδησεογραφικού τοπίου από τα παλιά στα νέα μίντια προχωρά με γοργούς ρυθμούς, δείχνει η νέα έρευνα του Ερευνητικού Κέντρου Pew.
Σύμφωνα με αυτή, οι αμερικανοί απομακρύνονται όλο και περισσότερο από την..
. τηλεόραση, προς όφελος του υπολογιστή και των κινητών. Το στοιχείο που ξεχωρίζει από την έρευνα για τις τάσεις στην κατανάλωση ειδήσεων, που πραγματοποιείται από το Κέντρο κάθε δύο χρόνια, είναι ότι όλο και λιγότεροι νέοι παρακολουθούν τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων. Αν και παραμένει η πιο δημοφιλής πηγή ενημέρωσης, το κοινό της γερνάει. Η έρευνα δείχνει ότι μόλις το ένα τρίτο (34%) των κάτω από 30 ετών είπαν ότι είδαν ειδήσεις στην τηλεόραση χθες. Το 2006 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 49%.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η προτίμηση για ενημέρωση μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.
Η έρευνα επιβεβαιώνει ακόμα ότι η διαδικτυακή ενημέρωση στις ΗΠΑ έχει περάσει πολύ μπροστά από τις εφημερίδες και τα ραδιόφωνα. 23% των ανθρώπων που ζουν στις ΗΠΑ είπαν ότι διάβασαν μια εφημερίδα την προηγούμενη ημέρα. Το συγκεκριμένο ποσοστό αντιστοιχεί στο μισό εκείνου που είχε καταγραφεί το 2000 στο ίδιο ερώτημα. Αλλά ακόμα και αυτοί που διαβάζουν εφημερίδες, προτιμούν να το κάνουν στις ψηφιακές συσκευές τους. Σύμφωνα με την έρευνα το 55% των σταθερών αναγνωστών των New York Times λένε ότι διαβάζουν την εφημερίδα κυρίως από τον υπολογιστή ή το κινητό τους. Το ίδιο λέει και το 48% των αναγνωστών της USA Today και το 44% των αναγνωστών της Wall Street Journal.
Η πτώση των έντυπων εφημερίδων αντανακλάται και στην πτώση της αναγνωσιμότητας των περιοδικών, ενώ αντίθετα δεν καταγράφεται πτώση στην αναγνωσιμότητα των βιβλίων αν και αυξάνεται ο αριθμός όσων προτιμούν να τα διαβάζουν σε ψηφιακές συσκευές....