Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΝΑ ΠΟΙΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΠΙΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΣΟΦΙΑΣ ΜΑΥΡΙΔΟΥ ΚΑΙ ΗΛΙΑ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ


Ποιος να το έλεγε πως αυτοί που κάποτε ήταν σαν ...ΑΔΕΡΦΙΑ δηλαδή Σοφία Μαυρίδου και Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, πως θα ερχόταν μέρα και σήμερα σχεδόν να μη μιλούν; Τελικά όλα είναι πιθανά. Ο Πρόεδρας ήταν από τους σίγουρους και δυνατούς (τότε) υποστηρικτές της για την εκλογή της στην θητεία της Αντιπεριφερειάρχου Πιερίας! Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε!!! Κι εκείνη βέβαια τον βοήθησε στις εκλογές του στην νέα του θητεία στο Επιμελητήριο.... ή μήπως όχι;;; 
Εγώ βέβαια στηρίζω τον φίλο μου τον Ηλία στη διένεξη... 
Εγώ βέβαια στηρίζω τη φίλη μου Σοφία στη διένεξη....
χα χα χα 
Όχι ρε παιδιά εγώ στη συγκεκριμένη κόντρα στηρίζω ....ΠΙΕΡΙΑ!!!!
Και να ξέρετε πως και όλη η Πιερία στηρίζει ....ΠΙΕΡΙΑ!!!!