Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΆΝΤΕ ΡΕ ΠΙΕΡΙΚΟΒΑΤΑΝΙΑΚΟΗΡΑΚΛΑΡΑ ΜΟΥ...... ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΙΕΡΙΑΑΑΑΡΑ ΜΟΥ!!!


Πιερικός και Βατανιακός.... Πιερικός, Βατανιακός και ...Ηρακλής ακόμη ακόμη οι ομάδες που είναι ....ΠΙΕΡΙΑ!!! 
Η ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΔΩ ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΣΤΑΛΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ! 
ΝΤΑΛΚΑΣ...... 
ΚΙ Ο ΒΑΤΑΝΙΑΚΟΣ ...ΝΤΑΛΚΑΣ! 
ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΟΥΤΟΥΡΙΔΗΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ...
ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ; 
ΥΣΤΕΡΑ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ! 
Τώρα; Κι εκεί νταλκάς..... 
ΕΚΕΙ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ! 
ΆΝΤΕ ΡΕ ΠΙΕΡΙΚΟΒΑΤΑΝΙΑΚΟΗΡΑΚΛΑΡΑ ΜΟΥ...... ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΙΕΡΙΑΑΑΑΡΑ ΜΟΥ!!! 
Παρακαλώ τον ΘΕΟ μας να δώσει δύναμη στις ομάδες μας να πάνε καλύτερα... 
Θα μου πείτε πολύ δουλειά για τον ΘΕΟ να δώσει και βάση στην πολυτέλεια του ποδοσφαίρου μας!