Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΑΛΟ...!






























Μετά την κόντρα κυβέρνησης-αντιπολίτευσης για το σύνθημα «σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα», τη σκυτάλη της αντιπαράθεσης παίρνουν τα διαφημιστικά σποτ των κομμάτων και ιδίως τα πράσινα παπαγαλάκια.



Αξίζει να σημειωθεί ότι από τον πρώτο γύρο των διαφημιστικών μηνυμάτων των κομμάτων, μόνον η ΝΔ επέλεξε αυτό της αρνητικής διαφήμισης, κάτι που συζητήθηκε ιδιαιτέρως.

Από το ΠΑΣΟΚ γίνεται λόγος για προσπάθεια απαξίωσης του αποτελέσματος των ευρωεκλογών, από την πλευρά της κυβέρνησης, ενώ υπογραμμίζουν την προσπάθεια που καταβάλλει το κυβερνών κόμμα να πείσει ότι μείωσε τη φορολογία, όταν προ λίγων ημερών επέβαλε "κεφαλικό φόρο" και έχει προαναγγείλει εμμέσως τη λήψη νέων φορολογικών μέτρων, μετά τις ευρωεκλογές.


Σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική καμπάνια της ΝΔ και την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ περί τεχνητής πόλωσης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευ. Αντώναρος δήλωσε πως η πραγματικότητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. "Η διαφημιστική καμπάνια της Ν.Δ απεικονίζει την πραγματικότητα, παρουσιάζει τι έχει γίνει πραγματικά στη χώρα".
Ο κ. Αντώνωρος, τόνισε ότι η κυβέρνηση με θάρρος και παρρησία, χωρίς να εξωραΐζει τίποτα, λέει πάντοτε όλη την αλήθεια στο λαό. Αναφερόμενος στην συζήτηση που άνοιξε πρόσφατα για το Σύμφωνο Σταθερότητας, κλιμάκωσε την επίθεσή του συμπληρώνοντας πως συζήτηση για αλλαγή των όρων του Συμφώνου δεν γίνεται στην Ευρώπη «ούτε καν από τους ομοϊδεάτες του κ. Παπανδρέου ο οποίος προφανώς άλλα λέει στο εξωτερικό και άλλα στους έλληνες ψηφοφόρους».