Τα Μάρμαρα του Παρθενώνα ανήκουν σε όλους, υποστηρίζεται σε δημοσίευμα του αμερικανικού περιοδικού «Newsweek», αναλύοντας τις προεκτάσεις των επιχειρημάτων και των δυο πλευρών, όσον αφορά το αίτημα για επιστροφή τους στην Ελλάδα.
Με αφορμή την επικείμενη έναρξη λειτουργίας του Νέου Μουσείου Ακρόπολης, η Cathleen McGuigan επιχειρεί να απαντήσει στο «αμφιλεγόμενο και καυτό», όπως το χαρακτηρίζει, ερώτημα: «Πρέπει το Βρετανικό Μουσείο να στείλει τα Μάρμαρα πίσω, στο αρχικό τους πλαίσιο;».
Μεταξύ άλλων, στο άρθρο αναφέρεται ότι «ακόμη και στις αρχές του 19ου αιώνα, οπότε ο Λόρδος Έλγιν απέσπασε τα αρχαία ελληνικά γλυπτά από τον Παρθενώνα, την εποχή εκείνη του ιμπεριαλισμού, πολλοί Βρετανοί έβλεπαν τις πράξεις του Έλγιν ως πολιτισμικό βανδαλισμό».
Στη συνέχεια, σημειώνεται ότι «στη διάρκεια του τρέχοντος μηνός, το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα ανοίξει στη σκιά του Παρθενώνα στην Αθήνα. Το κτίριο του Μουσείου αποτελεί αρχιτεκτονική ως επιχείρημα, που αποσκοπεί να επηρεάσει την κοινή γνώμη υπέρ της επιστροφής των Μαρμάρων». Επίσης, υπογραμμίζεται ότι «το επιστέγασμα του Μουσείου αποτελεί την πιο ισχυρή συνηγορία για την αποκατάσταση των Μαρμάρων, καθώς ευθυγραμμίζεται πλήρως με τον Παρθενώνα, που είναι ορατός σε απόσταση περίπου 1000 ποδών».
Η αρθρογράφος επισημαίνει ότι «πολλά από τα αρχικά γλυπτά του Παρθενώνα χάθηκαν ή καταστράφηκαν ανά τους αιώνες, ενώ αυτά που απέμειναν στο ναό αφαιρέθηκαν τα τελευταία χρόνια λόγω της βαθμιαίας διάβρωσης του μαρμάρου από την ατμοσφαιρική μόλυνση της Αθήνας. Η ζωφόρος που κοσμούσε το ναό, μαζί και με άλλα γλυπτά, εγκαθίστανται στο νέο μουσείο, στον αρχικό τους σχηματισμό, πάνω στον Παρθενώνα. Και για να δοθεί έμφαση στην απουσία των Μαρμάρων που λείπουν, υπάρχουν λευκά αντίγραφα από γύψο για να γεμίσουν τα χάσματα».