Της Έλενας Αλεξιάδου
Πολύπλευρο "άνοιγμα" στην αχανή και πολλά υποσχόμενη αγορά της Κίνας, με εξαγωγές, δυναμική παρουσία σε εκθέσεις και προβολή ντοκιμαντέρ στην κρατική τηλεόραση της μακρινής αυτής χώρας, πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα η ΕΑΣ Αμυνταίου, φιλοδοξώντας, με "εργαλείο" το δικής της παραγωγής κόκκινο κρασί, να μυήσει τους Κινέζους στις ελληνικές συνήθειες, τα ήθη και τα έθιμα.
Ήδη, η ΕΑΣ Αμυνταίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο της σύναψης συμφωνίας με εισαγωγέα του Χόνγκ Κονγκ, που συνεργάζεται, μάλιστα, με την πολυεθνική ναυτιλιακή και μεταφορική εταιρία Cosco, για την εξαγωγή τουλάχιστον 20.000 φιαλών κόκκινου κρασιού στην περιοχή Χουάν Ζού, κοντά στη Σαγκάη, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του οινοποιείου, Γιώργος Βεράνης.
Ο ίδιος αποκάλυψε πως, αφού γίνει γνωστό το ελληνικό κρασί της ΕΑΣ Αμυνταίου σε περιοχές της Κίνας και "κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών της, τότε θα 'ρίξουμε' στην αγορά τη σαμπάνια -ροζέ αφρώδες- που είναι και η σπεσιαλιτέ μας".
Εξάλλου, η ΕΑΣ Αμυνταίου, στις 20 Σεπτεμβρίου, θα συμμετάσχει στην έκθεση "Food & Spirit", στη Σαγκάη, γεγονός που θα σηματοδοτήσει μια σειρά από δυναμικές παρουσίες του οινοποιείου σε σχετικές διοργανώσεις σε όλη τη χώρα, με στόχο, τα ελληνικά κρασιά να ενταχθούν στο καθημερινό "τραπέζι" των Κινέζων.