Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

η συνεντευξη ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στα τοπικα ΜΜΕ

Συνέντευξη του Ευγένη Παπαδόπουλου στο Δημαρχείο Μεθώνης














Λάγιος Απόστολος

Δημοσιογράφος Πιερίας





Ο Ευγένιοσ ς Παπαδόπουλος έδωσε συνέντευξη τύπου στούς δημοσιογράφους Πιερίας στο Δημαρχείο Μεθώνης. Τόνισε ότι είναι ένας άνθρωπος απο τον δημοσιογραφικό χώρο που τόλμησε να κατέβει υποψήφιος δήμαρχος. "Κατηγορήθηκα από κάποιον πολιτικό της Πιερίας ότι πήρα ένα μικρόφωνο και πάω να γίνω δήμαρχος. Αυτό δεν έγινε τυχαία. Όλα ξεκίνησαν ένα βράδυ όταν ο νύν Δήμαρχος Μεθώνης κ. Αβραμίδης Κώστας μου πρότεινε να κατέβω για υποψήφιος δήμαρχος απο την στιγμή που δεν θα συμμετείχε ο ίδιος στίς επερχόμενες εκλογές. Θεώρησε ότι είμαι ο κατάλληλος και μου πρότεινε να μπώ μπροστά. Εγώ από την πλευρά μου δεν είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου. Είμαι σύμφωνος αλλά με προυποθέσεις. Ότι στο ψηφοδέλτιο θα έχουμε άτομα κάτω των 50χρονών. Θα δημιουργήσουμε μια ομάδα που θα αλλάξει πολλά και θα φέρει ρήξη"
 
. Τόνισε επίσης ότι ο Δήμος Μεθώνης είναι η πύλη πρός στην Θεσσαλονίκη. Είναι ένας τόπος που δεν αξιολογήθηκε σωστά. Έχει αρκετό ψωμί και μπορεί να πάει πολύ μπροστά. "Ήρθαμε για να δουλεύσουμε."
 Τέλος είπε ότι προς στούς συναδέφλους μου δεν θα είμαι αγνώμων. Δεν υπάρχουν καλύτερες δυνάμεις απο τους δημοσιογράφους της Πιερίας.