Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Ναταλία Γερμανού: Την «έκραξαν» στο σούπερ μάρκετ

Πριν λίγες μέρες, η Ναταλία Γερμανού βρέθηκε σε σούπερ μάρκετ της περιοχής των Βριλησσίων για να κάνει τα απαραίτητα ψώνια. Καθώς η Ναταλία γέμιζε το καλάθι της αμέριμνη, ξαφνικά μια κυρία άρχισε να την κατσαδιάζει.

«Και μου πάτησε ένα βρισίδι η Βιβή που ήταν όλο δικό μου, αλλά και όχι μόνο δικό μου. “Άκου να δεις” μου λέει “σε συμπαθώ, σε πάω, αλλά άμα ξαναδώ εσένα ή καμία άλλη του σιναφιού σου, που είστε λεπτές και τρώτε αυτές τις αηδίες για να μένετε λεπτές, να μας το παίζετε ότι και καλά δεν στερείστε τίποτα, θα βγω στην πρώτη εκπομπή και θα σας κράξω ονομαστικά μια μια”. Κάγκελο εγώ. “Εγώ αγαπάω το σώμα μου”, λέει η Βιβή “κατάλαβες κοριτσάρα μου; Εγώ είμαι 78 κιλά και τρώω τα παγωτάκια μου και χαίρομαι τη ζωούλα μου. Κι άμα είσαι μάγκας, πες τα στην εκπομπή σου ή γράψτα”. Αυτά είπε η Βιβή και με κέρασε ένα πύραυλο και απαίτησε να το φάω μπροστά της».