Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Δεν είμαι από τις γυναίκες που κοιτούν το πορτοφόλι" δηλώνει μεταξύ άλλων η Κατερίνα

ΡΕ ΤΙ ΔΗΛΩΝΕ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ....

Γιατί η Στικούδη ευχαριστεί τη Μελέτη;

 Μπορεί τον τελευταίο καιρό η Κατερίνα Στικούδη να είναι περιζήτητη, παρόλα αυτά δεν επαναπαύεται: «Ξέρω ανά πάσα στιγμή ότι μπορεί να μην υπάρχω σε αυτό το χώρο. Είμαι προετοιμασμένη για το ενδεχόμενο αυτά που ζω τώρα να μην υπάρχουν αύριο, λέει στο περιοδικό «People».

«Προσπαθώ να έχω επιλογές. Θα μπορούσα να προπονώ παιδάκια στο κολυμβητήριο όπως έκανα στο παρελθόν ή να συνεχίσω τη σχολή μου την οποία άφησα στη μέση», λέει ενώ δηλώνει πως δεν  θα χρησιμοποιούσε ποτέ αποκούμπι το έναν άντρα για το πορτοφόλι του: «δεν είμαι από τις γυναίκες που κοιτούν το πορτοφόλι. Δεν ήμουν και δεν θα είμαι ποτέ έτσι. Είμαι οικονομικά ανεξάρτητη από τα 18 μου. Άλλωστε τα λεφτά του άλλου δεν σημαίνει ότι θα γίνουν δικά σου»..
.

«Έξι εκατομμύρια τρόποι για να σε κερδίσω πρώτη» τραγουδά η sexy Κατερίνα στο νέο της single, κάτι που όπως φαίνεται υποστηρίζει και στην προσωπική της ζωή: «Υπάρχουν τρόποι για να κερδίσεις έναν άντρα, όχι απαραίτητα σεξουαλικοί. Ένα βλέμμα, μια ωραία κίνηση, μια καλή ατάκα».



Πολλοί την έχουν χαρακτηρίσει ως μια από τις «πιο σέξι Ελληνίδες»… «Δεν αρκεί να βάλεις ένα μπούστο και ένα μίνι. Προσέχω γιατί πέρα από το “σέξι”, το να τρέφεσαι σωστά και θέμα υγείας», επισημαίνει η ίδια, ενώ στέλνει και το μήνυμά της σε όσα κορίτσια κάνουν εξαντλητικές δίαιτες: «Δεν είναι απαραίτητο το ωραίο σώμα για να έχεις έναν άντρα να σε αγαπάει και να τον αγαπάς. Δεν πρέπει ξεφυλλίζοντας περιοδικά, βλέποντας κορίτσια στα οποία έχει γίνει ρετούς να πανικοβαλλόμαστε, να πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουμε έτσι για ν΄ αρέσουμε».

Τέλος, δεν παραλείπει να εκφράσει και την ευγνωμοσύνη της στην Ελεονώρα Μελέτη: «Όταν ήμουν στον Πρωινό Καφέ με την Ελεονώρα μου έδωσε χώρο και με στήριξε. Αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ και την ευχαριστώ».
ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ