Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Αγγελική Ηλιάδη: «Είμαι ερωτευμένη»






Η Αγγελική Ηλιάδη, καλεσμένη της Ναταλίας Γερμανού και του «Μες στην καλή χαρά», το πρωί της Κυριακής, μίλησε για την εμπειρία της στο «Dancing With The Stars 2» αλλά και τη νέα σελίδα στην προσωπική της ζωή.

Για τη συμμετοχή της στο φιλανθρωπικό show του ΑNT1, η Αγγελική είπε: «Μ’ άρεσε, πωρώθηκα αρκετά μπορώ να πω. Μάλιστα προχθές έβαλα να δω την πρώτη εκπομπή ...
και έλεγα "Χριστέ μου, πως ήμουν έτσι στην πρώτη εκπομπή”. Η αλήθεια είναι ότι ανέκαθεν μου άρεσε ο χορός, αν έβγαινα σε ένα κλαμπ χόρευα από την ώρα που έμπαινα μέσα μέχρι την ώρα που θα έφευγα. Με βοήθησε αυτή η προσπάθεια να εκφράζομαι με το σώμα».

Αναφερόμενη στις πρόβες που έπρεπε να κάνει σε συνδυασμό με την έναρξη των εμφανίσεών της στο Romeo, η δημοφιλής τραγουδίστρια τόνισε: « Ήταν εξαντλητικό για όλους, αλλά, αν μου λέγανε τώρα, γνωρίζοντας όλο αυτό που θα περάσω με την κούραση, θα έλεγα πάλι ''ναι'' με χίλια, χωρίς δεύτερη σκέψη».

Όσον αφορά στην προσωπική της ζωή -έπειτα από ερώτηση του Θέμη Γεωργαντά- αρκέστηκε να απαντήσει: «Ε, ναι λοιπόν είμαι ερωτευμένη!», αφού είναι γνωστό πως από το 2010 είναι ζευγάρι με τον μαέστρο της (και συνθέτη του δίσκου της), Κώστα Μηλλιωτάκη, ο οποίος μάλιστα φέρεται πλέον ως πατέρας στον γιο της, Μπαμπίνο.

Μάλιστα, η Αγγελική Ηλιάδη αποκάλυψε πως θα βρίσκεται στην πίστα του Romeo μέχρι τις αρχές Αυγούστου, ενώ το επόμενο επαγγελματικό της βήμα θα είναι ανακοινώσιμο πολύ σύντομα.