Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Δίνουν και παίρνουν οι ληστείες στη Θεσσαλονίκη, ακόμα και μέρα μεσημέρι.

alt


Τα θύματα των ληστειών μη μπορώντας να βρουν το δίκιο τους γίνονται... αστυνομικοί και ντετέκτιβ για διερεύνηση της υπόθεσης. Σήμερα, το thousandnews δέχθηκε δύο καταγγελίες πολιτών που χθες, έζησαν το δικό τους δράμα...

Το πρώτο περιστατικό συνέβη σε σουπερμάρκετ στην οδό Ολύμπου. Άνδρας, γύρω στα 40 μπήκε μέσα σε υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας σουπερμάρκετ και έβαλε κάτω από το μπουφάν του κονσέρβες, μακαρόνια κτλ. Όταν έφτασε στο ταμείο, με γοργά βήματα, την έκανε προς την έξοδο.

Η ταμείας, εξυπηρετούσε άλλο πελάτη και όταν αντιλήφθηκε τι έγινε φώναξε την άλλη υπάλληλο του καταστήματος, η οποία έτρεξε κατευθείαν από πίσω του, φωνάζοντάς του.

Ο δράστης όμως είχε εξαφανιστεί.

"Αυτός είναι γνωστός χρήστης ουσιών. Έρχεται συχνά και πάντα τον διώχνουμε. Αλλά σήμερα μας ξέφυγε", δήλωσε στο thousandnews η υπάλληλος του σουπερμάρκετ, η οποία μας εξομολογήθηκε πως φοβάται ακόμη και να απολυθεί εξαιτίας του περιστατικού. "Δεν ξέρουμε πλέον πως να αντιδράσουμε. Φοβόμαστε. Αν βγάλουν μαχαίρι, έχουμε τελειώσει", είπε. "Έχω τα μάτια ανοιχτά, αλλά αυτός που θέλει να κλέψει, θα κλέψει".

Χθες μάλιστα, η υπάλληλος μετά το περιστατικό, έγινε για λίγο αστυνομικός κι άρχισε την έρευνα... Βγήκε στη γειτονιά και ρωτούσε αν είδαν τον δράστη, αν γνωρίζουν προς τα που πήγε...

Το δεύτερο περιστατικό σημειώθηκε χθες στις 2:30-3:00 το μεσημέρι σε φωτογραφείο στην οδό Δημητρίου Μαργαρίτη.
Το θύμα εξιστορεί: "Με χτύπησαν από πίσω στο κεφάλι, καθώς έμπαινα μέσα στο μαγαζί μου και με άφησαν αναίσθητη, μου πήραν την τσάντα με την φωτογραφική μου μηχανή και τον εξοπλισμό της δουλειάς μου, το κινητό και το laptop μου. Δεν μπόρεσα να δω τίποτα γιατί ήρθαν από πίσω μου. Πρέπει να ήταν δύο "περίεργοι τύποι" που κάθονταν στην Δημοτική Βιβλιοθήκη επί της Δ.Μαργαρίτη (αλλά δεν μπόρεσα να τους κοιτάξω)".

Όπως επισημαίνει, η διαφυγή τους είναι σχεδόν αδύνατη χωρίς να περάσουν από κάποια κάμερα είτε των Τραπεζών είτε των καταστημάτων. Έτσι η μόνη της ελπίδα, όπως λέει, είναι οι γύρω καταστηματάρχες, τους οποίους και ενημέρωσε για το συμβάν.

Η απελπισμένη φωτογράφος, έβγαλε μάλιστα και κείμενο το οποίο κυκλοφορεί στο facebook και σε πολλά email στο οποίο αναφέρει πως η ζημία που υπέστη, είναι ανυπολόγιστη.

"Θα ήθελα να ξέρετε ότι από αυτή την στιγμή αντιμετωπίζω και το πρόβλημα του πως να ξαναπάω στο μαγαζί μου όταν κινδυνεύει η ζωή μου ακόμα και μέρα μεσημέρι Σαββάτου. Ελπίζω ούτε εσείς ούτε κανένας δικό σας άνθρωπος να βρεθεί στην θέση μου.Οι πληροφορίες σας ακόμα και ή όποια πίεση μπορεί να ασκηθεί για την επίλυση της υπόθεσης είναι ευπρόσδεκτα", τονίζει.