Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Είναι μερικές γυναίκες που τους αρέσει λίγο περισσότερο από το συνηθισμένο να τις βλέπουν οι άντρες σχεδόν γυμνές.

Η Άννα Διαμαντοπούλου, επάγγελμα μοντέλο, είναι μία απ΄αυτές και δεν το κρύβει.








«Τη μια μέρα μπορεί να΄μαι πολύ ναζιάρα και την άλλη να έχουν τρελά νεύρα και να αρχίσω να ουρλιάζω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα βαρεθείς κλεισμένος σ΄ένα σπίτι μαζί μου» λέει σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό STATUS η Άννα Διαμαντοπούλου η οποία μας συστήνεται φορώντας αποκλειστικά και μόνο τα μικροσκοπικά της εσώρουχα. «Από το νηπιαγωγείο τα αγοράκια με κοιτούσαν λίγο περίεργα και μου έλεγαν ότι με αγαπούσαν» θυμάται σήμερα το σέξι μοντέλο.



Τώρα αν κάποιος ενδιαφέρεται να τραβήξει την προσοχή της Άννας Διαμαντοπούλου, καλό θα είναι να διαβάσει τι ακριβώς της αρέσει: «Είμαι λίγο μαζόχα. Θέλω λίγο φτύσιμο...Αν δεν με γράψει ο άλλος εγώ δεν θα κολλήσω. Επίσης αν δεν μου κάνει δώρα...απλά να φύγει».